Och

...inte fan blev den roligare när Tonetto sopade en straff en mil över ribban igårkväll.....

Trodde på Roma och att de skulle kunna vända men inte blev det så....Hoppades var vad jag gjorde när det gällde Inter men det kommer aldrig att gå med en backlinje utan någon självklar ledare...Hur kan man för övrigt spela med Viera? Om jag inte såg fel så var det även han som missade markering vid Uniteds andra mål...

Juventus klev ju av också.....Där Ranieri har de mest underliga laguttagningarna, själv förstår jag ingenting...föga förvånande....Varför börjar man inte med glödhete Amauri? OCH varför i hela friden spelar inte Sebastian Giovinco!? Nu fick han komma in till slut men den killen är ju en sällsynt talang, tyvärr har han inte alls släppts fram av Ranieri......

Jaja, Liverpool imponerade i alla fall och vet åtminstone EN som blev till sig utöver det vanliga.......:-) Undrar hur det gick med hans gamla och överskattade knä?;-)

--------------------------------------------------

Nu är garaget hyfsat iordning och nu börjar det bli dags att fördjupa sig i metegrejorna....Fast det ligger ju några pimpeltävlingar kvar att ta sig igenom...SM om 3 veckor i Norsjö hoppas jag blir en glädjerik upplevelse....Visserligen öppen SM men man behöver inte be om ursäkt för att vara där iaf då vi kvalade in laget och oss alla även individuellt.
Tror vi var 2, 3, 4, 6...Storm, Lilja, Laxen och Peter.....Som vanligt siktar vi högt:-)
Var visst 60-70 cm snö på isen uppe i Norsjö....Blir nog till att klämma ur sig nån svettdroppe gissar jag.

---------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: broder green d-ä

kommer du ihåg en grupp som hette "king kobra"

lyssna på you tube på "dream on" braELLER????

2009-03-13 @ 17:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0