Snorblött

...på min överläpp....Snuvan rinner likt blodet från en avtappningskran inkörd i halsartären på en uppochnerhängd bebis....Puh, jobbigt....Känner mig lite varm i pannan också men det kan bero på ihärdigt dunkande av pannben i bord under V75-sändningarna....
Gick ju inte så bra men så var det en ganska svårfunnen rad också. Voodoo Hornline (min spik) gjorde ju ett kanonlopp men blev avslagen strax före mål...Nu hade det ju inte hjälpt för den raden som blev hittar jag inte hur jag än letar....När Jack Z vinner första som jag jagade med blåslampa ifjol visste man ju att det här blir ingen bra travdag för mitt system.

Nåja, nu ses det framemot landskampen ikväll , Sverige mot Portugal...Och som jag skrev i ett sms till tunnisen Bod så kommer Ronaldo att somna med vader likt durkslag ikväll, han kommer att grina (som vanligt när det går dåligt) som ett litet barn där han sitter och slår ut med armarna efter ytterligare en snygg kapning av svenska midfielders:-) Tippar 1-0 till Sverige
Kommer också att följa Italien förstås, möter Montenegro borta och en seger där skulle sitta jäkligt fint. Pirlo och DeRossi på mittfältet och framåt blir det DiNatale, Quagliarella och Iaquinta vad jag lyckats få fram. Backlinjen med Cannavaro och Chiellini som lås i mitten känns stabilt och i och med att Vucinic saknas i Montenegro känns det som allt annat än seger är en fiaskomatch....

Sveriges laguppställning blir

Startelvan: Andreas Isaksson - Mikael Nilsson, Olof Mellberg, Daniel Majstorovic, Adam Johansson - Rasmus Elm, Anders Svensson, Kim Källström, Samuel Holmén - Henrik Larsson, Johan Elmander

Rätt intressant uppställning och Elm och Holmén känns som ett bra val av Lagerbäck....Så då kör jag Elm som segermålskytt:-) Bodda, du får väl hoppas på inhopp av Seb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0