Suckar

Vet inte vad jag ska göra
Tappar farten och grottar ner mig
Är så trött
På det mesta
Människor som beter sig som ständiga idioter
Där jag är den största
Vill inte famla
Vill inte svamla
Men kan inte låta bli att göra det
Trött
Nåt så inihelvete

Mest på mig själv, som sagt

Såg på teve igår och där satt en ung man i sina bästa år. Han var visst med på "Sanningens ögonblick" som programmet heter. Där gästerna får en massa intrikata frågor att svara ärligt på.
Han fick frågan om homosexualitet skulle vara förbjudet

Han svarade ja

Han svarade ja!

Han svarade ja!!

HOMOFOBER är något som jag blir så jävlars förbannad på! Dessa lågpannade, inskränkta och inte så måttfullt korkade människor.

"Homosexualitet borde vara förbjudet."

Hur i hela friden tänker de här stöllarna? De har tydligen inte vaknat och befinner sig någonstans lååååångt tillbaka i tiden där mörkret och den totala inskränktheten härskade

Såg ett teveprogram med Thomas DiLeva , han sa något som jag tycker var tänkvärt och väldigt bra.

Kärlek handlar inte så mycket om kärleken mellan man-kvinna,man-man,kvinna-kvinna.

Det handlar om att man har två val

Kärlek eller rädsla

Tänk om människor kunde välja kärlek istället för rädsla.

Att sluta vara rädd för än det ena och än det andra.

För det är rädd dessa homofober är, rädd så inihelvete.

Jävla krakar


Kommentarer
Postat av: Knogen

Yes box! Di Leva är inte bara en flumnisse som många vill få det till. Han levererar mycket njutbart och tänkvärt också, såväl i textform som musikform.



Själv känner jag mig så pass säker i min heterosexualitet att jag inte behöver känna något hot från den homosexuella världen. Jag tycker uppriktigt synd om dem som gör det.



Jag har av någon outgrundlig anledning memorerat ett avsnitt ur psykologiboken från gymnasiet, som militanta homofober kanske kunde tänka lite på:



"Starkt fördömmande av homosexualitet kan dölja en latent homosexuell läggning".

2009-03-23 @ 21:41:15
Postat av: Mr Pink

:-D Psykologiboken är inte att leka med:-D

2009-03-24 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0