The Owl


Kommentarer
Postat av: Storm

Ja sen var det banne mig sängen o go natt !!



Härlig uggla.



Hae't Gött !!

2009-05-10 @ 19:16:09
Postat av: Brutte

Säg någon som lever i fablernas värld - det är alltid kul att höra..........

2009-05-15 @ 22:19:39
Postat av: Knogen

Bjussar på en äckligt färsk länk i ämnet. Klicka in på bildikonen på våran tjusiga obs! Alldeles utanför Brutte, medan Brutte själv bankade på pärlspont, och svor över att han hade så fruktansvärt dålig kunskap i ämnet spöhållare ;-)

Postat av: Mr Pink

Tack Knogen! Då vet jag äntligen hur en jorduggla ser ut:-) By the way, ser att gamla kompisar tydligen blivit fågelintresserade..För Anders Enmalm, visst är det en Stackmoring?

2009-05-16 @ 10:56:07
Postat av: Knogen

Pinkie>

Jag är inte helt bombis, men jag tippar på att det är Kjells son. Kan det vara så?



Jag har träffat på honom nere på plattan (det där lät ju...) vid något tillfälle. Då tror jag han var lärare på Älvdalens utbildningscentrum eller nåt.



...och plattan är alltså fågelplattformen vid Lindänget.

2009-05-16 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0