Domningar i bakbenet

Då var det härliga fredag igen då.....och imorgon lördag och V75 på Gävle. Tips är efterfrågade och varför kan man undra? Att luta sig MOT mina tips måste vara lika chanslöst som att vara människa i nya katastroffilmen 2012....Möjligen att man kan använca tipsen till att bli upplyst om vilken tipsväg man inte ska ta.....:-P Well, drog ju iaf in en trio i veckan med en 45-oddsare som vinnare:-) Gav ju lite återbäring

V75 ser på förhandskollen ut som att det kan bli dålig utdelning och jackpot på femmorna igen.....Men varför spara på krutet och tro på favoritomgång? När man kan skrälleta och vrida ur lädret ordentligt i hopp om bigtimeutdelning:-)

Avd 1: 6 Trade East, bästa hästen i loppet och stoooor favorit. Hoppas att 3 Express Amok svarar spets och kör där tills lampan slocknar. Så vi provar fälla favoriten med 11 Sundbo Lava bland annat.
6-11-10-3-7-5-1

Avd 2: Här tror jag på spets och slut på 5 Coldplay Pellini. Tror man inte på det så lär man använda mycket streck, storskrällarna kan vara 3 Taste of Cocktail(får rygg ledaren) eller 8 T.Bone Scoop.
5-7-11-3-8-2-6-9

Avd 3: Vinner 7 Commander Crowe. Spela Tvilling på att 1 DJ Seabrook är tvåa.

Avd 4: Spikförslag igen på 4 Alvena Pampas, är troligen bara bäst men jag streckar några till. 3 Daytona Ås går bra varje gång och Örjan vinner ju ibland faktiskt:-) Passa också 9 Roach.
4- 3-9-12-11-6

Avd 5: Järvsöfaks får problem att ta ned 1 Mörtvedt Jerkeld inbillar jag mig och streckar bägge tillsammans med 9 Tangen Scott. Det ska räcka
1-5-9

Avd 6: Här fortsätter jag vurma för 1 Rubberman som snart ramlar in över mållinjen först! Favorit 3 Magic Space och den ska med förstås. Varning för 6 Super Khan.
1-3-6-11-7

Avd 7: Draget här får bli som vanligt, Tompa med 7 Access Tooma:-) Hästen är bra, kusken sämre, men provar ändå. Ta med favoritduon 2 Hanoi och 8 Cash Winning Vita. Skrällarna är 11 Big Star, som "aldrig" vinner men alltid spurtar bra.Dags nu?? 9 Q.Forty Five som också är en gedigen häst.
7-2-8-9-11-5-4-10

Vet inte hur jävla mycket klokare någon blev på det här, åtminstone blev jag förvirrad....men det är ju trots allt ett allmänt tillstånd hos mig så det förändrade inget.

Lycka till som Uno Hedin säger:-)

Själv slänger jag in några stödrader på Lotto.....för säkerhets skull

Kommentarer
Postat av: Bullen

Ja jag tar några godbitar och gör ett frest.

2009-11-13 @ 18:39:23
Postat av: Olle Goop

tack för tipsen men det gick inte så bra!

Vi tar dem på kalmar istället , där är du ju champ..........

2009-11-15 @ 01:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0