Splittrade fragment


En gång när jag slaktade en gris var fettlagret imponerande tjockt så jag åt gröna grönsaker en hel vecka

************

Hur ofta hör man inte att polisen MISSTÄNKER drunkning, mord etc etc....trots att det måste vara i det närmaste solklart vad som hänt.
En uppochnervänd båt mitt ute på sjön och saknad person.
Två knivar som sticker ut ur ryggen på en död person, okey om det är själva knivbladet som sticker ut...då är det antagligen självmord på något intrikat, invärtes sätt...men likafullt mord.
Men polisen, de misstänker de.....

Själv misstänker jag mig själv

.....för att ha tappat greppet om min vikt....igen

************

Hörde också en högt uppsatt figur uttala sig om stafettläkarna, som finns överallt på våra vårdinrättningar. De medförde extremhöga kostnader och KUNDE innebära att vårdtagarna fick lov att förklara sig FLERA gånger då de i regel fick träffa olika läkare varje gång.
Tydligen var det en utredning som kommit fram till det här.
Nä, en utredning för att FÖRSTÅ något som en treåring fattat i en jävla massa år.
Har själv förklarat mina mångåriga ryggbesvär för fler läkare än antalet kronor de tjänar på en vecka.

Nästa gång tar jag med deras huvud ut i en plastpåse

******************






Kommentarer
Postat av: Norma Jean

Håller med om allt! Keep on going!

2009-11-13 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0