Dags att lägga sig i träning

Nästa år är det dags att ta upp "Nostalgic Skill Competitions" igen. Därför är rådet till de tänkbara deltagarna att starta träningen redan nu. Kommer själv att vara slimmad och fullödigt muskulärt utvecklad inför detta då jag siktar på tredje raka segern. Till denna exceptionellt stora händelse finns det chans för så kallade dark horses att anmäla sig till mig.
Tävlingen kommer ligga på lämplig dag nästa sommar och vi tävlar som tidigare i 10 stycken grenar

Höjdhopp
Längdhopp
400 meter
60 meter
Slungboll
Kast med liten boll
Medicinboll
Kula
Diskus
Spjut

Begränsat antal deltagare dock då dagen även innesluter middag med allehanda drycker:-) Allt ska hinnas med

Några bilder från tidigare år

Mr Lindh glider över höga höjderHoppar 6.92...nästan;-)

Erka förbereder slungbollen

Kommentarer
Postat av: Weine

Ska det inte heta "Nostalgic skills competition"?

2009-10-24 @ 19:28:14
Postat av: Mr Pink

Jajaja...vad begär du av en rödvinspimplande b-figur egentligen?:-)

2009-10-24 @ 21:02:52
Postat av: Bullen

Jag kan tänka mig att vara med på grenen "middag med allehanda drycker". Resten är bara trams.

2009-10-24 @ 21:29:49
Postat av: Weine

Att stava rätt är inte för mycket begärt innan timmen är sen. Efter några öl eller ett glas vin eller två fåår det she ut huhr deet villll. Shit sammmmma

2009-10-24 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0