Is

Planterade in pimpelgrejorna i bilen och drog iväg för en snabbkoll på skogen, närmare bestämt till Märratjärn.
Tyvärr var det, som jag misstänkte, inte tillräckligt med is ännu. Visserligen var hela tjärnen islagd till en tjocklek av 1,5 cm...men trots att min vikt numer är så liten att man borde kunna göra som Jesus...gå på vatten...så var det för tunt för min hydda:-) Inväntar några kalla nätter till så kanske det går till nästa helg.

Kollar på direktsändningen av travet på fyran emellan varven....Tyvärr går det som vanligt:-( Trots att mina drag är bra....Lopp 1 vinner nr 1 Power Nap, inga problem att få med den.....Lopp 2 valde jag att spika nr 2 som får stryk på läppen av min varning 12 Daytona Ås:-(...och i lopp 3 har storskrällen 4 Smashing Klipp (enprocentare!) greppet till kort före mål där DJ Seabrook kommer som skjuten ur en kanon och vinner.....Suck!

Får nog hoppas på kvällens lottodragning:-)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Broder Green d.ä

spikade 12 lopp2

2009-10-10 @ 16:31:05
Postat av: Broder Green d.ä

1.5.10.12.21.25.26 kvällens drag?!

2009-10-10 @ 16:33:04
Postat av: Mr Pink

Och jag spikade tvåan i samma:-( Nåja, satte dubbeln iaf och 700 tillbaks, alltid något:-)

2009-10-10 @ 16:55:46
Postat av: johanna

Fina bilder :)

2009-10-10 @ 17:39:30
URL: http://frokenlax.blogg.se/
Postat av: Broder Green d.ä

skit bra

2009-10-10 @ 21:09:15
Postat av: Knogen

Pinkie>



"...som får stryk på läppen..."



Är det inte lättare att helt enkelt skriva käftsmäll? ;-)



Märratjärn förresten, det låter ju faktiskt lite bekant. Har inte vi varit där någon gång? Kommer dock inte ihåg hur det gick. Minns du? ;-)



Broder Green d.ä.>



"skit bra"



Så lagom lätt om man käkat korvgryta på vita bönor och vitkål ;-)



2009-10-12 @ 13:02:53
Postat av: Mr Pink

Åhå, att mortla ner salt i såren är tydligen melodin;-) Jaja, vi blev UTAN abborre DEN gången:-P Du är välkommen att joina nästa gång för att ta revansch på pöljäveln:-) Men räkna inte med att jag drar mindre än dig....;-)

2009-10-13 @ 21:17:05
Postat av: Knogen

"Åhå, att mortla ner salt i såren är tydligen melodin"



Det är din melodi Pinkie, och du har lärt mig den. Nu kan jag den utantill och den rockar fett ;-)



Jag följer hemskt gärna med till Märratjärn igen. Skulle du då krypa ifrån mig i fångstprotokollet så kommer jag alltid att skylla på att jag blev tvungen att kolla sparvugglebeståndet på platsen ;-)

2009-10-14 @ 16:19:50
Postat av: Mr Pink

Borde nog börja ta betalt för den kursen...eller melodin;-)

Vi får se till helgen om det blir en vända, hänger lite på älgjakten och när delningen av kött blir...om det nu blir nåt att dela:-P

2009-10-14 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0