Klipp och klistra

Så har då Fk Match´s lilla urklippspärm fått sig en välbehövlig ansiktslyftning. Suttit som en fyraåring på dagis och klippt, klistrat och donat med gamla/nyare urklipp....Är ju en "collector" så det fanns en hel del sparat. Nu får den stå och samla damm ett tag, gissar jag.

Funderar på en anmälan till VM-kvalet. Börjar med tre tävlingar i Örebro. Bör innebära att jag äntligen kanske kan få en brax i Svartån...:-P Eller bör innebära....Nej, men chansen ökar definitivt, speciellt som löja inte räknas:-)

*****

Plötsligt blev jag någon form av projektledare i ett kommunalt livsmedelsprojekt(leader) :-O Vet inte riktigt hur det gick till men tackar herr B och Näringslivskontoret för förtroendet. Blir torghandelsmarknad i Orsa ett antal lördagar till hösten, är åtminstone tanken. Med närproducerade livsmedel. Skoj:-)

*****

Sista helgen i maj närmar sig med stora kliv också. Då åker gubbarna ner....Jag, Erkapjatten och HasseBasse surfar in i Stoccolmo för att kolla in travhästar som springer fort:-) Elitloppet! GrevNils och kusin EgoPlay ansluter. Uppladdning med lyxmiddag på färja redan på torsdag med trav från Åby i spelhålan:-)

*****

Hoppas på att en sol ska lysa i helgen. Lite värme hade varit fint, i så fall åker jag ner och testar meteprylarna en sväng. Kanske man kan få dra en mört innan man sitter i Örebro och gnäller över vad ovant det är......

*****

Ingen Viasat.Ingen Viasat. Vill ju för fan se Barcelona-Inter ikväll. Kollat om det är någon bettingsajt som streamar skiten...Och ja, Bet24 skulle visst göra det. Ritade in mig som kund för att komma åt tjänsten...Hittar fan ingenstans något om någon streamad match. Jävla skitsajt....vräker jag ur mig även om vetskapen om att jag kanske tittat runt för dåligt är stor....:-)

Har någon annan någon lösning?

*****

Annars är jag mest trött på mänskligheten som sådan. Även på mig själv. Jävla riksfetto

Tjena

Kommentarer
Postat av: Storm

Ring mig om du ska testa !



O du grabben, ryck upp dig. Vi ligger hela bunten i superförkylning med feberyrsel o inte fan tycker någon synd om oss.



Hae't Gött "riksfetto" !

2010-04-28 @ 18:28:46
Postat av: jesper

Hupp! Riksfetto!?



Prova på http://rojadirecta.com/ brukar gå att leta upp lite streams där. Man får räkna med dålig kvalite och de bryts ibland

2010-04-28 @ 20:37:05
Postat av: ingo

jag köper matchen på viasat ondemand 100 nkr

2010-04-28 @ 20:43:19
Postat av: Mr Pink

Köpte matchen jag också på Viasat:-) Sitter dock med mobilt bredband och det går lite haaaaaackigt ibland:-P

Ska kolla på rojadirecta, kan vara bra att ha till en annan gång:-)

Stormovich - jodå, jag tycker synd om er...fast inte så mycket;-)

2010-04-28 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0