Kvällscup och rapport från Hamrasjön


En kort rapport från Hamrasjön som Jörgen och Tord besökte idag (tror jag det var) Kanonföre! Som ett salsgolv enligt de som var där. Låter bra.
Starten blir dock mitt på sjön i år, det betyder att norska kämpar hinner in i år;-)

**********************************************

Första deltävlingen i årets kvällscup avgjordes ikväll på Orsasjön.

Wobblade iväg till HagaPersgropen där den charmante, arbetssamme herr Bruks sett till att en av alla risvasar delvis sänkts. Gjordes ju i början på projektet och det borde ju genererat fisk var min tanke.

Mycket riktigt så nappade det direkt och sedan fram till en halvtimme kvar då det var nästan som att vrida på en knapp..Tävlingstiden var med flygande start, vi gick ut 17.22 och fisket startade 17.25:-) Höll på till 19.45.

Fick ihop 255 stycken, vikt 3220 gram. Räckte till seger ikväll så det var ju bra:-) Blir lite orolig att jag toppat formen för tidigt. Får nog tagga ner ikväll och imorgon litegrann......

Mitt jävla strutsminne kommer inte ihåg så många namn mer än att Laxen som kom till mig efter 15-20 min kom trea på 2,6 kg. Före sig hade han påskformtoppade Nicke Sjöström, endast 6 gram före:-)

Fullständig resultatlista lägger säkert Weine ut bara han fixat till matjessillen till morgondagens gourmetafton i Vattnäs;-)

Börjar samlas några tappra själarFäsa, av alla, löser in sig i tävlingen

Fäsa igen Återhållsamt segersmil
 Coach Stefan G
Oscar vinner:-)  Linus A blir tvåa
Norgren vinner

Tommy plockar åt sig större delen av prischecken

Fäsa tar pris som VETERAN!! VETERAN!! Nu är vi alla gamla:-P

Nicke tar hem andrapriset



Tänker inte ge mig med det här, påsken är min, era jävlar;-)


Kommentarer
Postat av: Janne F

Du ser Kenneth att det finns POWER i din kropp , sån rusning i starten och kunna sammla ihop dej under tävling. Blir farlig i påsk. Grattis

2010-04-02 @ 07:49:12
Postat av: Mr Pink

Farlig för mig själv ja;-) Hahaha.....Mitt huvud har lätt för att överskatta den här kroppen....Det tror att stor kropp är likamed bra kropp....Inget kan ju vara mer felaktigt:-)

2010-04-02 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0