Jakt&Fiskemässa i Grönklitt

08.35 dumpade jag röven på en stol vid "min" mässplats, då var allt klart och riggat. Nu är klockan närmare nio och start för mässan.....En del mässdeltagare är långt ifrån klara....Hrmmm.
Jaja, sitter här för Orsa Kommun och har bullat upp med bildspel med natur, jakt och fiskebilder. Redigerade om det igårkväll och slängde naturligtvis in några Lillåbilder:-) Och en brax....Måste jag marknadsföra;-)

Tagit med en del fiskegrejor, bland annat pimpelgrejor, tackel, jerkspö, krokask, flöten, håv, jiggspö och metspö...Blir nog några intressanta diskussioner idag

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Knogen

Särskrivning OCH biversalisering redan i rubriken! :-o



Nu får du allt skämmas! Åtminstone lite grann ;-)

2010-08-16 @ 20:20:06
Postat av: Mr Pink

Jaja...men du hittar fan inga stavfel;-)Herr Kno-gen manipulerade fans tyg:-)

2010-08-16 @ 21:38:59
Postat av: Jens

synd att mässan inte är nästa vecka för då hade du kunnat visa min 5 kilos brax som jag ska ta på onsdag ;-)

appropå det så skulle det vara trevligt med sällskap om du har lite för dig

2010-08-19 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0