Korpulent

Åhåjaja....skvättat hem från Norge efter ytterligare en sanslös arbetsvecka. Blir snabellånga arbetsdagar då jobbet vi håller på med naturligtvis skulle varit klart.....för några veckor sedan. Som tur är beror det inte på oss iaf...
Har samtidigt försökt hålla några kulor till i luften här hemma vilket antagligen kommer medföra madrasserad cell i förlängningen. Men spela roll, har varit i närheten av den madrasserade cellen tidigare och klarat mig.

Ska försöka få till en sammanfattning av helgen som var med fisketävlingen. Ser att Daniel på Siljan Turism fått klart filmen iaf då den finns på FB.

Kollade den jag också och undrade vem det något korpulente och pladdrigt jobbiga paddkvalstret var i sista halvan av filmen?
Nähäää, var det jag? Jodå, jag känner igen min kropp....jösses, vad någon måste börja träna:-P



Orsa Match Open from Daniel Nilsson on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Storm

Boss !



JAG tycker du var supergo o bra:-)



Angående träning så tyckte jag samma sak (om mig alltså!) o har joggat/vankat/vobblat några mil denna vecka;-)



Hae't Gött !

2010-08-12 @ 22:58:52
Postat av: Bullen

" Å på helgerna när jag inte metar roar jag mig med att dricka rödvin och lemlästa låghalta ekorrar"

2010-08-13 @ 01:25:23
Postat av: Åsa- Nisse

2010-08-17 @ 10:21:10
Postat av: Åsa-Nisse

Äntligen har Bengt Öste fått en värdig efterträdare i spridningen av fiskets hemligheter. Värdigt och elegant presenterar du de olika metesätten för tv-publiken samtidigt som du underhåller de yngre tittarna med din mysiga och kramgoa timing för detaljerna. Mitt betyg blir: 4 ignestiflöten av 5 möjliga och ser fram mot fortsättningen. Hoppas du satsar på kanalerna i basutbudet då Knohult befinner sig i ständig radioskugga. Eulalia hälsar, och meddelar att du är precis lagom i kroppen, d.v.s. precis som min välvuxne och musklade lelle Nesse.

För övrigt är dä rene rame Stefan å Krister i Knohult D.v.s. full frys etter gösasäsongen Hälsar Nesse på Åsen

2010-08-17 @ 10:35:48
Postat av: Mr Pink

Haha, du är kul du, Nesse:-) Eulalia tycks ha sällsynt god förmåga att urskilja välvuxna kroppar:-)

Jag kämpar på och ska göra allt för att erhålla det femte Ignestiflötet, mitt nästa framträdande är dock ännu höljt i dunkel men dimmorna skingras så småningom och allt klarnar som dropparna från destillatorn..

2010-08-20 @ 07:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0