Los Angeles

Då var vi här:-)

Dag tre tar sin början och har precis avnjutit en god kopp kaffe pudrad med lite kemikaliehasselnötspulver...underbart gott.

Varit en smula jetlaggade men det börjar rätta till sig. Idag blir det en timmes bilfärd till Disneyland för en heldag. Får jag bestämma blir det Haunted Mansion och House of Terror som gäller som attraktioner idag....men blir väl kanske inte jag som har sista ordet idag;-)

Riktigt varmt och skönt första dagen för att andra dagen vara mulet och ganska så kylslaget. Men ändå ganska långt från minusskalan som finns hemma i Orsa:-)

Såg det var jackpot ikväll på Valla så man sopade ju in en rad, inget fel i att vinna pengar fast man är overseas. Spelproblem? Jag? Njäääääaaaa.....

Till helgen kommer faderskapet och syster också, de har att se framemot att bo i ett nice, stort hus med trevligt sällskap:-) Hoppas resan går bra och välkomna!

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Musse Pigg

Kul att du skall till min boning men själv är jag i orsa!

pizza med öl på bykrogen något sämre än där du är.

jaja vad är slottet....................

Ett Tips stanna kvar!!!!!!!!!

2010-12-15 @ 22:10:10
Postat av: Mr Pink

Hepp, 2 ½ sexa igår och sköna slantar in på kontot:-)

2010-12-16 @ 19:15:14
Postat av: Anonym

2010-12-16 @ 22:34:11
Postat av: Joakim von Anka

Dag 2 !

Insnöad i grönklitt . Vi körde fast med bilen men lyckades ta oss upp.Vilket pissväder

Bykrogen blev det B o W med bira helt okej men servicen och charmen inte bra ! Kan du inte ordna en sista minuten till mig så kommer jag........

ja ja vad är slottet......

2010-12-16 @ 22:39:10
Postat av: Storm

Inge o isborrar !



Hur när och....?



Hae't Gött !

2010-12-17 @ 22:15:17
Postat av: Mr Pink

Isborrar är restade, finns inte på Mora heller. Ordnat med Bios så de skickar direkt till Inge när de får in, vilket jag hoppas blir snart.

Inge vet om restnoteringen sedan tidigare

2010-12-18 @ 03:54:23
Postat av: Harry Boy

Hej du glade ! Vi tippade v75 hos danne idag och du hade 10 % i systemet . Lite kul för det stora systemet gav bara 5 rätt och hade 192 kronor kvar i spelkassan som jag gjorde spikharry för. Satt som en smäck ,så nu är jag skyldig dig 2800 :-

hahahahahahahahahahahaha

2010-12-18 @ 19:01:52
Postat av: Storm

OK !



Talar om för Inge.



Hae't Gött !

2010-12-19 @ 11:33:10
Postat av: Mr Pink

Alla tiders! Flyter in lite slantar,sopa in på mitt konto.....för det flyter ut lite overhere:-)

2010-12-19 @ 19:16:04
Postat av: B

Kom hem och värm míg med din välspäckade "amerikakropp"...... jag fryser....

Avi Cohen i MC-olycka (kommer du ihåg honom...??).

2010-12-21 @ 08:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0