Aktiv fikare

Jodå, tillbringat större delen av dagen på något fik/matställe känns det som. Körde en lonelyfika imorse efter ett besök på sopstation där en mängd trash förpassades till varmare ställen. Sedan blev det lunch med Ms H och strax därefter blev det fika med Mr Rocco:-) I 1½ timme.....Trevligt:-)

Nu har jag precis varit och kollat in pingislirarna för att om möjligt rent okulärt lära mig ett och annat. Herko, den gamle, men inte lastgamle;-), imponerade smått med härlig spelkänsla.
Blir hårdkörning mot pingismaskinen i helgen och förhoppningsvis någon match mot hugad motståndare. Sticker emellan med fiske på lördagen.

Fick heta tips på lakvatten ikväll och förtäljde Mr Storm detta så nu åker nog han och provar, kanske redan imorgon:-) Tror dock inte jag blir med men inte bestämt ännu. Ska leta fram grejorna.

Åker iväg strax för att avhandla en bowlingmatch, är otränad och rostig...men ska försöka knacka fram lite talang ur kroppen och då ska det kunna gå vägen ändå;-) Hoppas på att Richard visar bowlingmusklerna också:-)


Kommentarer
Postat av: Storm

Inte med ?



Ursäkta, nu var det ju fiske man skulle ägna sig åt.



Jag förstår :-(

2010-02-11 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0