Get the hell out of here...

Efter att spelat bowling som en jävla Michelingubbe och bidragit kraftigt till förlust mot ett par välsnutna älvdalingar så drar jag till skogs några dagar....Visserligen avslutade jag med en serie över 200 men de övriga två var så dåliga att käglorna till och med kastade skit på mig....Fy fasen.

Tar med fiskegrejorna få se om man kan skotta sig ner till någon is och dra ett par randiga.

Till helgen är det DM och i och med att Jörgen drar till Österrike är vi en man kort. Någon som känner sig manad att ställa upp? Välkomna att hör av er till mig, Laxen eller Peter J, ni får gärna kunna fiska;-)


Om det skulle vara något så går det bra att ringa på 554017, kvällstid....På dagarna tänkte jag pulsa i snö, tänker ge kroppen några fysiska smällar

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0