Härdsmälta eller inte

Streckade klart travraden redan idag då det blir fiske imorgon. Har hela veckan funderat på två spikar...hur blev det då när det var dags för inlämning? Jo, två helt andra spikar! Well, kan vara ett vinstgivande drag förstås....:-) Hoppas på det....Tyvärr brann det till i skallen lite så det blev spik på megaskrällen och treprocentaren Najad Lavec i V75:5. Fick vatten på kvarn när jag kollade upp Travtjänsten och Spelarservice ranking. SS hade ensam A på Najad Lavec så då är jag iaf inte ensam i snedseglingen om det nu blir en sådan:-)

Sen läste jag mig till bra info på Caballion i V75:4 så det blev en till spik i kistan där.

Om nu någon finner någon glädje i att se tipsen gå åt helvete:-) så kan jag bjussa på de två tänkta spikarna, som alltså ratades, det var Sir Remington och Acclaim. Naturligtvis mer sunda spikar än de två jag valde men googla för fan på SUND....å inte fan kommer det upp en bild på mig!

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0