Kylslaget till leda

En smula tråkigt med den här kylan som etsar sig in i huden varenda dag känns det som:-P
-20 imorse när man äntrade bilen och begav sig in till Mora för en fika med mattläggare och några som kallar sig fiskare;-) Blev en rätt lång fika:-)
Dribblade mig sedan in på Intersport och inhandlade ett par pingisskor, eller skor att ha inne då. 1300 hostade jag upp och fick gå hem med en kasse. Sopade i mig en lunch och sedan hem efter pingisracket och ombyte. Körde en dryg timme mot pingismaskinen.
Sedan var det bara att kasta sig vidare, ombyte hemma sedan till herr B och medelst skoter ut på Orsasjön för att påbörja arbetet med risvaselinjerna. Vi borrade, mätte djup, kollade syftpunkter/linjer och la in koordinater. 
Väldigt kallt var det och när det sen blev dimma så var det bara att packa ihop.

Passade ju också på att prova de nya issågarna. Har ännu inte sett sådana användas i någon slasherfilm, men de skulle helt klart platsa:-)

Brutte sågar is
The Iceman


Men......vad är det för svart fläck? Hmmm, konstigt......

 


Kommentarer
Postat av: Bullen

V<r fan hade han gömt den skotern förra året?? Till mig ordna han en gammel Ockelbo..:)

2010-02-12 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0