Dm på Barken

Blir en kort rapport då det vankas käk och rödvin med Greven och Danne:-)

Stort grattis till Linus Axelsson som vann YHJ med 1,6 kg. Bra jobbat!

I herrklassen var det Janne Funestig som vann med sina dryga 8 kg, Wikström mjölkade sig in på andraplats med 7,7.
Från klubben klev Stefan Gren vidare till Sm då han belade fjärdeplats(tror jag) med 5,6 kg.

Det var hårt kring kvalgränsen i herrklassen, 6 stycken gick vidare. Jag landade på 9:e med 5037 gram, runt två hekto tror jag det var upp till sjätte...Surt så inihelvete. Hade gott om fisk på slutet.

De övriga i vårt lag Jörgen 3992
Laxen 4076
Peter J 1,6

Återkommer med foton under morgondagen


Kommentarer
Postat av: S.Gren

5880 gram och en 4:e plats blev det. Skönt att få en "biljett" till Mälaren! Nu stundar det mycket fiske framöver. Hockeysäsongen är över och vårisarna väntar! Vi ses i påsk!

2010-03-27 @ 21:17:13
Postat av: Storasyster

Wow, jag skulle gärna vilja festa med Greven, det vore en kanonkväll! Gamla minnen dyker upp...Hotell Kung Carl. Varför platsar inte gamla ruggugglor? Greven... svara...

2010-03-27 @ 23:05:29
Postat av: Mr Pink

Grattis Stefan, bra pimplat. Är lite sur på mig själv att jag inte lyckades knapra ihop ett par hekto till så hade du fått sällskap på Mälaren:-)Hade räckt med ett par minuters tidigare entré längst in i Saxviken(hette den så?) Jaja, fiske är fiske, det vet man:-)



2010-03-28 @ 14:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0