Still young...

Chokladbollar, kladdkakor och nybakta bullar...Inte undra på att kroppsomfånget tangerar nya höjder:-P
Haft La Famiglia på besök hemma hos kära H, tydligen är det så att min själ åldrats ett år ytterligare...eller om det är min kropp....eller bägge...fan vet. Hursomhelst så är det inte förrän imorgon så en kväll till i ungdomens friska livsglädje har jag kvar:-)
Imorgon blir det käk och spa...

*****

Lånar pingisnyckeln imorgon så man är beredd inför den utmaning i pingis som droppade in på sms idag:-) Ska bli intressant att matcha en av Älvdalens bollvirtuoser under fredagen....Såg att Unibet oddssätter matchen och rätt bra betalt, i sammanhanget, på mig...1.15;-) Lite högt kanske 

***** 

Var till en bilfirma idag med min bil, halvlysena har ju varit ur funktion en läääängre tid nu.....Felet var iaf ett styrdon (plus en Xenonlampa)...Ett styrdon, alltså ett litet j-a kretskort som var lite bränt, närmare 4000 kronor. Innebär en kostnad på runt 6 feta laxar med lampan och arbete.....Suck.
Men vafasen, får ju förhoppningsvis halvlysen igen...

*****

Ligger på norska NAV för att de ska ta tag i  behandlingen av mitt ärende vad gäller dagpengar men det är som att kasta gethuvuden i en laduvägg...Helt verkningslöst. De har en behandlingstid som är likt ett svart hål...långt bort och ingen ljusning i sikte....

*****

Att dra iväg en kaststjärna mot en trottoarflanör i vintermånaden mars och träffa hårt och distinkt i vänstra vaden, se flanören gå i backen med ett kvidande och bakifrån smyga upp och viska "Be aware" i det ena örat för att sedan,likt en vålnad, försvinna innan någon lagt märke till en......är en formidabel höjdpunkt på en händelselös dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

De drabbar ju ingen fattig de där me lysena ju.. s

2010-03-04 @ 18:07:54
Postat av: Totte

Byt till orginal de funkar inte bara att byta några saker du kommer inte att få det att funka det går ett tag.

2010-03-05 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0