Varvar ner...

Börjar bli dags att plocka av sig stringtrosorna, anlägga nattkrämen och få sig några timmars sömn inför morgondagens tävling

Känner mig rätt så tillfreds, prylarna är iordning och sinnet vet jag kommer vara riktigt fetladdat imorgon.

Har ju till och med fiskat två gånger den här veckan, nästan risk för överträning;-)

Laxen och Stormen kommer vara taggade till max efter dagens medaljmissar och jag och Peter J fyller på med några kilo kämpaglöd.

Blir en stadig frukost imorgon strax efter 05.00 sedan hämtning av Mr S 05.45, därefter hämtar vi upp de andra inklusive Laxen´s pojk, Linus.

Ska försöka knäppa nåt mobilkort och skicka in på bloggen under morgondagen

Segerfotot på oss tar jag med den riktiga kameran.

Det hamnar på bloggen när vi kommit hem;-)


Kommentarer
Postat av: nicke

som ordförande i ovansiljan så förväntar jag mig en plats på pallen ! ;-)

2010-03-20 @ 21:54:36
Postat av: Anonym

Det fick du:-)

2010-03-21 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0