Nya insatser, nya tävlingar

Stel som ett fläskben idag. Välte mig ur sängen i sjutiden, stapplade omkring och kände mig som 46.....Well, tog en vända till Stackmora och hälsade på. Faderskapet var på väg ner och skulle spela boule med PRO.
Kan ju vara kul tänkte jag och hängde på för att kolla lite. Regnväder och kylslaget var kanske inte optimala förhållanden för en klen rygg men rörelse är bra, det vet jag sedan tidigare.

Inte fick jag stå och kolla bara heller. Blev med och spelade. Första gången med riktiga bouleklot och rätt kul.
Blir väl medlemsskap i PRO i förtid kanske;-)

Fick iaf dyngstryk av T-Rex och en Diplocaulus:-) Men tänker försöka igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0