Sommar och sol

Nej, kanske inte riktigt än då. Rasade ner regndroppar som Moratidningar imorse när man slet upp ögonlocken......Men imorgon skulle det visst bli lite värme framåt eftermiddagen, kan ju vara nice.

Avslutning i Björnfighten igårkväll och för Bk Harmoni´s del var det för mycket käglor kvar i banan för att det skulle räcka till A-final. Vi blev 6:a av 12 och det felade 40 poäng upp till en finalplats som 4:e lag hade. Bara att glömma och det gjorde jag med några rom/cola-glas:-)
A-finalen vanns av 0-handikapparna Mogge och Göran L, de spelade bra och tog hem segern. I pris fick de en veckas stugvistelse i Grönklitt:-O Man kan ju bara hoppas att de blev nöjda....vilket jag betvivlar en liten gnutta.
Grönklitt gör det lätt och billigt för sig när de delar ut diversepriser under lågsäsong.....Själv tycker jag att det är galet att de drar in bra med pengar på oss som spelar och sedan delar ut "presentkort" på deras egna anläggningar....Det främjar INTE deltagarantalet fortsättningsvis i Björnfighten.

Men kan inte säga att jag är förvånad...

*****

Synd att det inte hanns med någon ranking igår till V75. Dryga 60-oddsaren Bring Me Luck U.S var omgångens skrällidé och på mitt bonussystem satt den streckad på tre. Premier League spikades.....Men spelade bara för sju rätt på den kupongen så det blev ingenting:-(
Nya tag imorgon och hinner jag så kommer det en ranking under kvällen eller imorgon. Annars går det säkert bra ändå:-)

*****

Som åldersstigen serieläsare kommer man ihåg en gammal favorit. Ramlade över en filmtrailer på serietidningshjälten Jonah Hex som nu tydligen blir film då...:-)
Jonah Hex var ju obetalbart hård.....och såg grym ut. Återstår dock att se om filmen gör honom rättvis. Knappast va? Men en del tuffa oneliners finns det ju:-)



Kommentarer
Postat av: Storsyrran

Vem är Jonah Hex? Jag läste bara Fantomen, Modesty Blaise och Tintin!

2010-05-14 @ 20:28:49
Postat av: Mr Pink

De läste jag också, då missade du den "gode" Jonah:-) La till några bilder och förstår att jag tilltalades av den serien;-)

2010-05-14 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0