Still alive

Ännu en arbetsvecka i vårt grannland lagd till handlingarna. Nu är det inte så många veckor kvar innan pjäxorna trampar amerikansk mark:-) Ser jag framemot.

Annars tycks själen sitta fast i nåt sorts hjul....Blir aldrig färdig med något. Inte ens magen ser ut att kunna bli färdigväxt:-P
Finns inget som piggar upp som en riktig jävla köttsmäll rätt på näsan. Bara att vrida näsbenet rätt och gå på som vanligt. Provade att slänga skallen rätt in i en vältapetserad vägg. Fick inte död på mig. Seg som en otuggad kola.

Blandar kort men hittar inte rätt. Famlar likt en sjösjuk räka efter gnista. Hittar fan ingen. Ingen alls.

Orkar inte med alla människor, allra minst mig själv.

By the way,hur fan kan man vara abortmotståndare? Abort borde fan tillåtas upp till 25 års ålder....minst.

Well, man får plocka ihop spillrorna och låta livet gå vidare. Books are good. Beställt ett gäng som förhoppningsvis simmar in imorgon, annars får jag ge mig till tåls tills nästa torsdag.

Julia Zeh - Fritt fall....

http://bokbloggen.com/2009/06/15/juli-zeh-fritt-fall/

Mitch Albom - Alberts sista önskan

http://www.bokus.com/bok/9789137135618/alberts-sista-onskan/

Robert Sellers - Hollywood Hellraisers - Om Hollywood´s "värstingar" Warren Beatty, Dennis Hopper, Marlon Brando bland andra

http://www.bokus.com/bok/9781848091245/hollywood-hellraisers/

Lyckades med konststycket att beställa en 2 TB-bestyckad Nas också nu ikväll. Har visserligen varit ute efter en under en tid men inte kommit till handling. Några snabba, flinka klick och, antar jag, den är nu på väg hit:-)


Nä, dags att fimpa en flarra Nyköping och känna lakritssmaken släppa fram demonerna.....Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0