Svarva is

Imorgon blir det tävlingspremiär. Jörgen och Storm Jr sladdar in och jag kliver in i halvåttatiden för färd till Stor-Tandsjön.
Snokat reda på krokasken och beställt lite larver av Mudman, så man är hyfsat förberedd....återstår dock att gå igenom skryllan och hitta mitt mest använda spö...:-P Fan, vad jag börjat slarva bort grejor...Måste vara mer följsam med bromsmedicinen...

Jaja,några abborrar ska man nog lyckas avliva imorgon. Är ju ett rätt trött och mediokert gäng pimpelfiskare man möter imorgon, den enda jag är riktigt rädd för i resultatlistan är Åsa-Nesse som kört hårt från båten i höst och är i toppform:-) 
Själv har jag toppat formen genom mental träning, tänkt abborre, käkat abborre och suttit still mycket......

Hyvlat in travet redan ikväll pga tävlingen imorgon. Ingen ranking hinns med men några hästar att tänka på förstås:-)Och favoriterna lämnar jag därhän

Avd 1 4 Sammarco och 7 Jealous Broline

Avd 2 4 Dollar Access

Avd 3 6 Year In Review

Avd 4 5 Bazir Dimanche

Avd 5 3 Aega Band

Avd 6 8 Hunter Brodde

Avd 7 8 Cantab Hall D.E och 11 New Photo Guy

Själv spikade jag 5 Bazir Dimanche som veckans enda spik. Friskt vågat och hela potten till mig, tack(fördelat på mina andelssägare förstås)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0