Holy

Åh herre jävlar! Inte alla som klarar av att hålla tider när man bestämt en tid. Själv är jag superproffs på det. Fast inte idag....Inte så att jag kom för sent eller så. Var precis 1 hel månad för tidig:-)
Visserligen väcker det en del intressanta frågeställningar kring de jag bokat mötet med. Bestämde ett möte redan i början av oktober men så fick jag förhinder(jobb och Italienresa) så jag gav förslag på nytt datum.....29....NOVEMBER..lyckades jag uppenbarligen skriva, fast jag menade förstås oktober. Omöjligt att förstå förstås, vad jag menade.
Men i mejlet har jag skrivit FREDAG den 29 NOVEMBER......Ingen reagerade. Den 29:e är nämligen en fucking måndag:-)

Jaja, my mistake och man kan ju inte klandra de andra. Jag menar...Stormen kan man inte ha höga krav på när det gäller tider;-) och företaget vi skulle träffa har väl andra viktiga saker för sig än att träffa två abborrstinkande seriefigurer från Orsa:-)

Nåja, nytt mötesdatum den 12 november klockan 10.00

*****

Imorgon blir det mässa för hela slanten. EU-projekt ska redovisas i Leksands Folkhögskola. Ska stå där för torghandelsprojektet. Känns lite drygt då det håller på hela dagen. Är inte riktigt frisk och hade helst slappat hemma.

*****

Fick mess från Mr Knowledge, han hade (efter tips från mig tydligen) slängt några getögon på "filmtipset" jag la ut här för en tid sedan. "A Serbian film". Okey, får väl varna än en gång då. Ni som INTE är vana att se utstuderade grymheter på film, ni som vill leva fortsatt sockersött i villfarelsen att världen är en kärleksfull plats, ni som prompt tycker att små barn är det underbaraste som finns.....GE FAN I ATT SE DEN HÄR FILMEN! Ni andra, som är litegrann som jag, kan ju se den med förtjusning och hoppas den är i närheten av verkligheten;-)
Kan säga att Mr Knowledge mådde illa. Nu ska man inte skratta åt det men åt honom skrattar jag alltid så sorry:-D

*****

Såg att delar av mina kära travvänner funderade hur jag kunde ha mage att vinna på hästar ensam under veckorna och inte på lördagarna när de är med och lirar. Well, man lyckas inte alltid men hoppas att slå till imorgon. Dock har det gått väldigt bra nu och igår var det spännande igen, var med till sista och med två kusar som tillhörde de mest betrodda skulle det kanske kunnat gått bra men tyvärr så vann en annan häst. Fick i alla fall 6 lax på två femmor. Sexorna gav 250 000. 
Satt kvar med 7 hästar idag på V4 också och kände mig trygg. Men det sket sig ändå. Vi får se om formen ändå kan hålla i sig tills imorgon. Ska göra mitt bästa.

*****

Besökte tandläkaren imorse också. Ingen hit när man är förkyld men det gick bra. Rotfyllning och nu återstår bara ett besök innan räkningen ska hostas upp. 

*****

Nä, dags att hinka i sig lite julmust(!) och skyffla på med några hekto ostkrokar. En får inte magra av än. 

Have a nice helg 

Kommentarer
Postat av: greven

Kul att hästarna går bra men bara för det så kan du väl dela med dig av dina ideer.

RANKINGEN FÖR I HELVETE , min kära travbroder.

För jag vill inta höra när jag åkt i sista på 7 hästar, att det var din ide!

puss puss

2010-10-29 @ 18:34:37
Postat av: Mr Pink

Sorry, min gode vän. Har inte haft tid att ranka.....Men kan väl säga att draget var Space Hoss:-P På V75.....Men på dubbeln laddade jag på dansken i sista, dock mot Noras Bean....Summasummarum....En sjuhundring tillbaka på några sketna femmor...Space Hoss var väl i det närmaste klar

2010-10-30 @ 19:59:13
Postat av: Storm

Nu är det inlagt i kalendern igen. Hade fullt upp med att dra havsöring denna dag.



Hae't Gött !

2010-11-01 @ 07:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0