A lot of games

Fulltecknad helg återigen. När lugnar allt ner sig? Kanske när jag slutar hitta på en massa saker?:-P

Morgondagen börjar tidigt med möte med Näringslivskontoret. Sedan ska allt finjusteras kring Duellen mot Orsakompassen. Det blir spännande och tror minsann det föreligger en viss prestige i tävlingen:-) iaf från min sida:-)
Blir som sagt pingisupplägg på frågesporten, ett par set extra förstås. Till elva och bäst av nio. Puh.

Lördag börjar också tidigt och hoppas då vakna som Champion förstås. Ställer iordning allt inför Fk Match´s laddade femkamp där hårtestar rycks och knäskålar krossas i lönndom....Matchkampen startar 12.00 och pågår ett gäng timmar. Sedan blir det bowlingkm på kvällen som sedan avslutas med en god middag.

Söndag blir det skytteträning, dundrade in några skott idag efter hemkomst från Norge så nu är bössan inskjuten 35-36 cm under siktpunkt.....Blir utmärkt och då ska det gå bra utan fullödig träning;-)

*****

Sett mycket valdebatter på teve under veckan och fortsätter ikväll. Börjar tröttna lite nu men så röstade jag idag också:-) Kommunalhuset var öppet från 16.30 så 16.28 gled jag in och nappade åt mig några socialdemokratiska lappar.....:-)
Nu är det bara att invänta de första prognoserna under söndagen, blir spännande och håller tummarna för regeringsbyte OCH att inte SD ramlar över tröskeln utan sjunker under.....

*****


Kommentarer
Postat av: Weine

Då kan vi räkna in två röster på S. Bra början

2010-09-17 @ 08:16:34
Postat av: Storm

Tre ;)



Hae't Gött !

2010-09-17 @ 10:42:22
Postat av: Janne

Inte från mej så länge dom e kompisar med

miljöpartiet

2010-09-17 @ 17:24:47
Postat av: Weine

Om det är så man ska tänka så kan du väl inte rösta på Alliansen heller. Jag menar så länge de är kompisar med moderaterna. Då är det ju bara SD kvar. Om du inte är moderat förstås. Då faller ju mitt resonemang totalt.

2010-09-17 @ 19:34:24
Postat av: jörgen axenmo

Ni är inte direkt några sossar på isen. Där roffar ni åt er som värsta kapitalisterna. Borg är bäst, och då menar jag inte pimplaren borg.

Jörgen A gotland

2010-09-17 @ 20:46:06
Postat av: Tomas Bodström

Jörgen.. Borg är en föredetting precis som den kände tennisliraren och pimplaren. nu röstar vi rött och väntar på en riktig vinter.

2010-09-17 @ 21:21:09
Postat av: Weine

Ge fan i politiken för ett ögonblick och gå och heja på Mora i morgon. Viktigt med vinst mot Rögle.

2010-09-17 @ 22:51:07
Postat av: Knogen

Weine:



Vilket lag ska man då hålla på? Instinkten säger ju att man ska jubla när laget i rött, vitt och grönt gör mål, men jag gissar att det blir ganska fel i dag.



Ge oss klubbfärgerna tillbaka!!



Sorry Pinkie! Men det är ju en hjärtefråga för mig, som du vet :-)



Ja, valet ja. Det sveper en otäck ego-vind över Sverige just nu, där alla verkar vara sig själva närmast. Vägen dit är nu, precis som alltid, äckligt blå. Den vägen vill inte jag vandra. Det har jag aldrig gjort.

2010-09-18 @ 12:58:13
Postat av: Weine

Färgerna ja, håller med om att det känns konstigt. Vill också ha klubbfärgerna tillbaks.

2010-09-18 @ 15:23:48
Postat av: Anonym

Hmmm tror varför hon som sliter ont med försäljning hit och försäljning dit inte är bjuden till kvällens middag :S ;) :P

2010-09-18 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0