Dromedartippning

Nu ger jag fan i alla tipsnissar inom travet:-P

Har jävligt bra idéer själv men tror inte riktigt på mig själv. Alla hästar med på kupongen återigen men fel systembygg.
Idéer idag var framförallt Ultradict F och Windermere.....Windermere plockades bort helt:-( Ultradict F fick bli dagens dubbelidé men inte spik på systemet.....SUCK!!

Nä, dags att rensa skallen från alla tipsnummer och tro på sig själv. Har ju koll. HAR JU KOLL! Fan.

*****

Väntar in GrevNils, har hällt upp en 200-kronors Amarone som står och väntar.....men inte mycket längre. Nu får han allt ta och hasa sig iväg hit. Annars får han dricka nåt blask.

*****

Jobbat som bomullsplockare med torghandeln idag. Stor hjälp av kära Helena, fick även hjälp av GrevNils som jag tvingade upp till klockan sex imorse:-) Tack ska ni ha!! Är trött och utarbetad så ber om ursäkt även här på bloggen för en smula hetsigt humör...........Är ju iofs hetsig annars också men kanske liiite extra nu då;-)

*****

Hann iväg på en släktträff också på eftermiddagen. Liljas släkte träffades i Stackmora Bystuga. Kom sent(pga torghandeln) men kom lagom till kaffe och tårta som slukades med hjälp av en jävligt liten plastsked. Två koppar kaffe, fotografering och några välformulerade fraser till diverse människor så var man hemma och stekte ägg efter en timme:-)

*****

Lottodragningen är kvar så än finns chansen till att slå ner röven i ett privatjet imorgon och dra iväg till huvudstaden Yaren i Nauru för att hyvla i sig två stadiga, kalla öl i ett fröjdefullt solsken......

*****

Zlatan ikväll och det kommer mina ögon och hjärna i ett under av samspel definitivt att registrera....

*****

Kommer han inte snart?

*****

Måste hitta någon bra, ny musik. Gillar iofs Brandon Flowers nya som singel, separerad(tillfälligtvis) från sitt band The Killers.....En röst som tilltalar.
Säkert är också att Säkert´s nya cd ska lyssnas in. Det är bra.

*****

Maria Wetterstrand gjorde bra ifrån sig i torsdagens utfrågning i SVT. Men vafasen håller utfrågarna på med? De är ju pinsamma i sin låtsasjakt på att sätta åt partiledarna......Pinsamma var ordet. Vilket Maud Olofsson allt som oftast också är.

*****

Provade att komma åt piriformis........med en liten skalpell som var förpackad i Landstingets strålande förpackning. Gick lättare än att ta sig in i förpackningen. Kokar kalops på den jäveln som drivit med mig i så många år. Känner mig öppen i höften

*****

Ska man rösta ska man rösta på ideologin. Inte på enstaka frågeställningar. Ideologi. Själv har jag en ideologi, vilket kanske är överraskande för många, som går ut på att man tar till vara på människor, man bryr sig och tar hand om de som har det sämre ställt oavsett vad det gäller, pengar, sjukdom eller vad det nu kan vara.....
Det är min ideologi.
Tyvärr inte den sittande regeringens ideologi. Även om de någonstans vill hävda att de bryr sig. Vilket de inte gör.

*****

Kuken!

Kommentarer
Postat av: Storm

Boss !



Tycker att du verkar vara lite stressad just nu. Tror att du behöver skaffa dig en hobby;)



Antar att du är överdjävligtsuperdumdumnervös inför ÅRETS viktigaste händelse, nu menar jag inte intelligensbefriande övningar som huvudstäder o annan rappakalja.



Ska bli skönt att för(h)udmjuka dig igen:)



Hälsa Greven.



Hae't Gött !

2010-09-11 @ 20:06:21
Postat av: Storm

Sorry Boss!



Ideologin skriver jag under på när som helst.

2010-09-11 @ 20:11:04
Postat av: Mr Pink

Är hyperladdad inför lördagens stora event...Det här året har jag tagit fram ett par nya grenar som enbart gynnar mig.....;-) Bäva månde ni:-)

2010-09-12 @ 15:52:12
Postat av: Knogen

"Ska man rösta ska man rösta på ideologin. Inte på enstaka frågeställningar. Ideologi. Själv har jag en ideologi, vilket kanske är överraskande för många, som går ut på att man tar till vara på människor, man bryr sig och tar hand om de som har det sämre ställt oavsett vad det gäller, pengar, sjukdom eller vad det nu kan vara.....

Det är min ideologi.

Tyvärr inte den sittande regeringens ideologi. Även om de någonstans vill hävda att de bryr sig. Vilket de inte gör."



Kunde inte sagt det bättre själv...så jag citerade dig istället :-)



Kan bara lägga till att jag hela tiden haft rätt om Mange Schmidt. Varenda gång jag hört fjanten på radion har jag fått lov att byta kanal för att inte slita skinnet av mig i ren desperation. Jag förstår ju varför nu.

2010-09-13 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0