Trams

Idol

Kollar ibland.Förstår inte allt.

Sjunger som fläskläppar utan gehör och blir hyllade

Människor kollar och anstränger sig för att kunna nämna alla vid förnamn
Varför då?

En del tycker att den sjungande polisen är bra OCH snygg.
Varför då?

Ett smörpapper har mer identitet än den sjungande polisen
Ett smörpapper låter mer omfångsrikt än den sjungande polisen när man knöcklar ihop det.

Den sjungande polisen har mer svärta PÅ huden än i själen

Det är inte tilltalande

*****

Varför ska det vara så svårt att visa solidaritet mot de människor som har det sämre i vår värld?

Föredrar i ALLA lägen människor som bär fotsid klänning, bhurka eller en jävla turban framför vita, feta män och kvinnor i urtvättade, krympta t-shirts och skitiga jeans med en oljig kepa på skulten.

Hur fan kan NI klaga på de som bär bhurka och klänningar när ni ser ut som några jävla hillbillies i era trasiga och skitiga kläder?
Måste man se ut som en hillbillie bara för man är dum i huvudet?

Dra åt helvete

*****

Om man är valsamordnare och utsedd till att hålla i valsedelsräkningen borde man veta vad man ska göra.

Hur i hela friden kan Sverige ha en sådan dålig organisation att det blir oklarheter i ett sådant här viktigt ärende som ett val är?

Det förstår jag inte.

"Tja, jag gör ju det här bara vart fjärde år och utbildningen är frivillig" säger någon.

Va!? Om man är utsedd till att handha något som ett val ser man väl för fan till att skaffa sig den nödvändiga informationen som krävs för att göra ett FULLVÄRDIGT jobb!

Som jag alltid hävdat. Människor är idioter

Sverige kan ringa mig.

Jag KAN organisera OCH göra ett BRA arbete.

Dra åt helvete

*****



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0