Påsken sliter sig närmare

Till helgen tänkte jag komma med en vass ranking av V75 som omväxling, var ju ett tag sedan. Har några riktigt skarpa drag som inte kommer bli speciellt streckade. Bästa draget är redan i avdelning 1.....Få se om GrevNils kan gissa vad jag har för drag?

*****

Blir nog en vända på is någon dag strax, inbillar mig att det ska vara gåbar is fortsatt i Untorpstrakten. Får väl spänna simhuden mellan tårna i värsta fall

*****

Mycket sortering av papper idag. Rätt mycket direkt till återvinning. Varför inte slänga skiten direkt?

*****

Beställde nya sommardäck igår. 6000 kalla. Pengar ska rulla, det är deras ändamål. Bilen börjar nu komma upp i rätt mycket pengar, vad den kostat mig alltså. Men nu kanske den rullar på ett tag och man slipper utgifter?

*****

Nä, dags att lyfta in pimpelgrejorna i bilen och dra till Untorp. Regnade visserligen inatt och det kanske inte var det mest gynnsamma för att isen ska hålla sig några dagar till. Sätter på mig isdubbarna, gör mig fjäderlätt och dansar ut över vidderna

Kommentarer
Postat av: Hell

Köpte själv nya sommardäck till passaten för 4300kr. Men du ska naturligtvis ha sådana däringa räserdäck. ;)

2011-04-20 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0