The last hours

Kämpar och bryter ned de sista timmarna på det här året. Önskar ett gott nytt år till alla med hopp om kärlek, solidaritet och omtanke

***

Travet slut för i år. Avslutade med 6 femmor på bolagssystemet. Inget bra år för bolaget men vafan, vi får väl kämpa ett tag till:-)
Har några klara till nästa omgång:-P

***

Blir nyårssupé nere på Strandrestaurangen vid Orsasjöns strand. Hjortfilé var på menyn bland annat. Det ska väl slinka ner....Farsan hänger på oss ner också så får han lite till livs också:-)

***

Har gjort årets sista invägning. Den var ungefär som årets första invägning:-P

***

Som det letats.....I det nedre vecket av min mage hittade jag höstnumret av fotbollsmagasinet Offside. Härlig läsning på något fuktiga sidor...

***

Kom på mig själv att tänka djupt. Scary moment.

***

Nä, håll ihop det här nu och sköt om er. Nya dagar imorgon och lova inte för mycket. Det är ingen större skillnad på 1 januari och 12 april....egentligen.
Själv siktar jag på att kunna köra riktiga armhävningar i år......sådana där magen inte ligger på golvet när man kör.

Gott nytt år

Kommentarer
Postat av: Stefan Swee

Gott nytt år själv Lilja;-) Vi tar nya tag nästa år, även om jag tror det blir ungefär som det som varit.

2011-12-31 @ 21:34:25
Postat av: Åsa- Nesse

Gott nytt år på dig. Skönt å se dig lite på gång i tisdas. Snygg manöver förresten å låssas bege se över sjön. Sånt gör bara en legend mä siktet inställt på ett Sm- guld te. Nisse på Åsen

2012-01-01 @ 11:28:02
Postat av: Mr Pink

God fortsättning på er! Ja, Stefan, antagligen blir det på ett ungefär likadant:-) Hoppas dock på några framskjutna placeringar fler i några väl valda tävlingar:-) Jodu, Nesse. Den manövern var det mycket rutin bakom;-)

2012-01-04 @ 17:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0