Analys

Då var Sm-helgen över. Tänker försöka rita ner några rader kring fisket och alltihopa men det får vänta en aning. Har en massa skrivjobb att göra inklusive möten och annat.

Kan i alla fall säga så mycket att kroppen gör ONT! Inte lätt att vara en otränad, medelålders, riksfetto med ett huvud som bortser från de ganska konkreta faktumen.....:-P Nåja, man ska inte klaga.

Hade ju tippat oss som segrare i herrklassen, det gick på skit. Inga ursäkter finns att hitta mer än att vi var antagligen för dåliga just igår. Men man har varit med så länge att motgångar kan tas utan allvarliga komplikationer:-) Vi kommer igen och ska jag vara helt allvarlig så är vi ju inte så jäkla dåliga:-)

Vill passa på att utbringa ett decibelfyllt jävla stort HURRA HURRA HURRA HURRA för Pelle "Åsa-Nesse" Ernst och hans glada kompisar som fiskade hem guldet på ett imponerande sätt i veteranklassen. Bra jobbat!

Också stort TACK till Björne Lundberg och hela organisationen för arrangemanget som var ett välarrangerat sådant. Extra tack till Björne för hans uppenbarelse och jävligt goda humör! :-)

More to come, har några bilder som ska in också.

Här är en på tävlingsledaren Björneeeee


Kommentarer
Postat av: S.Gren

En underbar helg i jätte trevligt sällskap. Med Kenneth, Peter, Laxen, Linus och övriga OSFKare är det aldrig långt till skratt och hjärtliga kommentarer. Ett riktigt roligt SM. Super tack Björnee!!!!också för arrangemanget.



Tack!! grabbar för att jag fick förtroendet att axla Stormens mantel. Ett näst intill omöjligt uppdrag men det gick ju hyfsat trots allt. Löpturen norr om Bockholmen blev nog tyvärr lite ödesdiger men vad fan det kunde lika gärna ha blivit högvinst. Med facit i hand vinner alla.



Sen gick jag in och kollade på Vimpirkens blogg och fick till min förskräckelse se var Ankarberg hade rivit ihop sin 5:e placering i den individuella tävlingen på 3 tim 15 min. Kenneth och Peter! ni vet vad jag menar med det.

Kanonbra fiskat av Fredrik men han hade inte varit ensam vid den lilla holmen om man hade haft lite uns av självförtroende för vattnet.



Nya friska tag gäller.

STORT GRATTIS till lill-grabben!! Stormen med familj.

2011-02-21 @ 21:54:49
Postat av: Storm

Tack Stefan Gren !



Hae't Gött !

2011-02-21 @ 22:44:51
Postat av: Åsa'nesse

Tack kompis. Det värmer i hela mig. Förresten så har min goa Eulalia lövat att alltid baka kaka till alla stora events i framtiden . Lycka te på Dm framledes nu när du ä lite uppvärmd.

2011-02-22 @ 06:38:43
Postat av: nicke

Grattis stormen till utökningen av barnaskaran !

2011-02-22 @ 10:45:23
Postat av: BJÖRNEE

Grattis Stormen.

2011-02-22 @ 17:15:27
Postat av: Storm

Tack Alla !



Att födas under ett Pimpel-SM måste väl vara ett "tecken";-)



Syns i sundsvall Björnee, då jä....



Hae't Gött !

2011-02-22 @ 23:04:12
Postat av: Stange

Känner du den reklamprydde fågelskådaren på bilden ?

"råkade" bara stå där och tjuvlyssna lite på 08.orna :D

2011-02-23 @ 13:21:59
Postat av: Stange

Där var jag lite för snabb :) här kommer bilden



http://iloapp.pimpelsm2011.se/data/_gallery//public/0/1298315216_resized.jpg?width=540&height=405

2011-02-23 @ 13:23:10
Postat av: Mr Pink

Satt en "Porzana Porzana" på en gren vilken drog min blick till sig;-)...men öronen gläntade åt höger:-)

2011-02-23 @ 13:28:12
Postat av: Jimmy Johansson

Grattis Stormen! Fick stanna hemma ja me då jag lyckats med samma bedrift själv, blev en pöjk på 3,6 kg, har förökt lära honom säga abborre men utan framgång, (har inte nallebjörnar i babygymet, har hängt i pirkar från strlk 37mm till 65mm i blandade färger;).

Grattis också till "Nesse" det värmer i hela hjärtat! Detta har du förtjänat! Hälsa gubbarna i f-rum!

2011-02-25 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0