Att nå ut

Jojo, nu ska det väl bli ordning på torpet. Varit på marknadsföringskurs, dag ett av tre, idag. Blandad kompott på deltagarna vilket är bra. Allt från minsta enmansföretag till jätten Grönklitt. Intressant dag och hoppas jag kan få till mig något som går att göra något av.

Är förkyld och tät i skallen som en inskränkt orsing. Få se hur det går att gapa hos tandläkaren imorgon:-P Ska även på provtagning imorgon. Det höga blodtrycket ska utredas. Tror ändå att skulden till det är en tilltagande irritation och desperation över mänsklighetens tillstånd......Får väl kanske ta och släppa en del saker.

Fick det röda kuvertet idag också, det med pensionen. Jösses ja! När man uppnår 65 års ålder(vilket knappast kommer att inträffa iofs..) så blir det till att byta vanor drastiskt....och boende. Att bli uteliggare vid 65 kommer att bli intressant....:-P

Mr B! Jag visste vem Andy var när jag väl såg honom på bild:-) Intressant värvning och hoppas att han blir en tillgång. Han är ju onekligen lite speciell. Fast jag kan tycka att det mest intressanta är Luis Suarez som gillades skarpt av mig under senaste Vm. Han är en okomplicerad målskytt av rang i mina ögon.



Kommentarer
Postat av: Åsa-Nesse

Att släppa taget om en del av mänsklighetens tillstånd och beteende att acceptera det som vi inte kan förändra ä ju en lika svår nöt å knäcka som vad som är meningen mä livet.Högt blotryck å meningslösa funderingar ä biverkningar på denna diagnos. För en annan ä dä tur att en kan fly in i pimplinga emellenåt för å slippa " Den eländia verkliheten". Personligen strävar ja att försöka stå ut mä mi själv å min omgivning så gött dä går. Gott mår ja när en träffar mänsker som ä entuastiska , öppna å godhjärtade å har den rätta inställningen te själva livet : Bjud på de själv å ha omsorg om andra. Har träffat nårra pimpelprofiler mä dessa egenskaper sista tiden å de ger kraft. Hoppas vi hinner en kvart " snillen spekulerar " på Ekolsund . Pimpla mä täta linor så länge.Hälsningar från Åsen

2011-02-03 @ 11:00:48
Postat av: Mr Pink

Nog ska vi ha en kvart, Nesse :-D Du har rätt inställning, det uppskattas:-)

2011-02-03 @ 13:34:51
Postat av: Weine

En kvart "snillen spekulerar". Äh, uh, va uff, nä, puh!!

Och det är inte ett sammandrag!

2011-02-03 @ 15:09:50
Postat av: Marcus

Jag har varit fökyld i snart 1,5 månad. Hostan som envisas.

2011-02-03 @ 15:41:20
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: B

Andy.... joru.... den du - ingen som tar den i luften minsann.... Grym kille (lite som du faktiskt även om han är en något bättre lirare) - precis vad vi behöver tror jag! Suarez öppnade ju kontot igår så den blir nog intressant! Kombinationen dem emellan - kan bli bra. John & Kevin dejavu faktiskt.... Jag tror King Kenny vet vad han gör - å hans humor på presskonferenserna härlig - är ju full av enlinor! Magiskt!

2011-02-03 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0