Tro, hopp, kärlek och.......


Ljuset träffar själen med sällsam styrka 


Känner energier från svunna tider beträda artärer fyllda av livfulla strömningar 


Lycklig 


Mörker rivs till flagor, lämnar plats för livet 


Tankar, sprudlande vackra, ritar mönster av välmående i hjärnans rikliga mylla 


Ord som sällan tillåtits besök tar över 


Kärlek. Frodigt. Eufori 


Min kropp spritter av glädje 


Vibrationer av pur passion till livet 


Gryningsdaggen speglar strålar av hopp


 

Snön knarrar kärleksfullt under mina fårade trampdynor


Mitt bländvita leende gnistrar


Skrider fram likt lycka i en framgångssaga


Människor ser mig, ler tillbaka


Känner tillförsikt knacka på, öppnar allt på den vidaste av gavlar och tillåter mig känna

 

Inser min påverkan på andra människor


Ett leende. Ett tillbaka. Enkel logik 


Hopp 


Det finns hopp för denna värld 


Kärleken segrar till slut


Ömhet reflekteras i ögonens hungriga blick


Blickar mot den kristallklara skyn. Ser tecken som talar för en framtid att glädjas med

 

Känner lusten till livet


 Frid penslar min själ

 

Allt är underbart


 

Försöker bortse från den vaga, ack så lilla, känslan av en rynka mellan ögonen


 

Går vidare


 

Hämtat ur tidsskriften ” Prozac - Gör oss lyckliga? ”

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0