Felparkerad och kaffedrickande

Skådat fyra filmer sista dagarna. Fyra riktigt värdelösa filmer. Förstår egentligen inte mig själv som tvingar mig att se skiten....men det är väl så, det finns inte förklaring på allt.

"Sektor 236" Svensk rysare...eller nåt. Den var faktiskt så usel att jag googlat fram alla inblandades hemadresser och fullständiga uppgifter. Skickade hela listan till Svenska Filminstitutet där jag fördömde alla inblandade och hoppades på att slippa se dem mer i några produktioner överhuvudtaget.

"Zombies vs Aliens- The Dark Lurking" Jösses, så värdelöst. Än en gång en massa skådisar utan talang.

" Sweatshop" Ett rejv. En hammare.Inga överlevare. Så marknadsförs den. Stämmer ju inte, visst fan springer det iväg en överlevare på slutet:-P Så jäkla dåligt filmad och skådisarna....suck, suck, suck.

"Splice" Med Adrien Brody. Skulle ju kunna borga för någon form av kvalite. Uppenbarligen har de pengar de hade gått till Brody. Urusla miljöer och sensationellt dåligt filmad.

Nä, nu får jag höja mig några snäpp och titta på några riktiga filmer.....

*****

Började dagen med att få ett mess där jag fick reda på att min bil var felparkerad. Hade stulit blomsteraffärens parking....Jaja, inga större problem. Bad om ursäkt och det var inga problems

Åkte till Johnnyboy i Vinäs och hjälpte honom med inloggning till norska försäkringskassan och ifyllande av CV. Gick bra. Blev några koppar kaffe också OCH en kaloristinn liten kaffekaka....Kanske inte så bra inför träningen men den slank ner.
Blev en dryg timme på gymet. Kändes skönt om än att min puls känns lite konstigt hög....

*****

Äntligen har det börjat levereras några MoraNovaborrar också. Varit lite stiltje från fabriken pga av stora ordrar från österland. Men nu börjar de komma ikapp så kunderna kan få sina beställda borrar.

*****

Idag ringde en trevlig pöjk från Stockholm. GrevNils hade tid över och ville tjata bort några minuter. De har visst funderingar på en fisketur snart nog. Förlagd här uppe då. Då kan ju Danne få sin borr också;-)
Säg till i tid bara så ser jag till att allt är iordning:-)


Kommentarer
Postat av: prippen

Såg att Jan Johansen är med i sektor 236. Du borde nog reagera på såna saker och tänka, nä den här ska jag inte se :)

2011-01-21 @ 08:39:27
Postat av: Patrik

Zombies vs Aliens låter ju som om den SKULLE kunna ha lite potential. :) Lite ungefär som "Earth vs Spider" etc.

2011-01-21 @ 09:19:56
URL: http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0