Man ska sitta med klass

Åkte ner och tog mig en kik på en ny metebox idag. Mr Vestli, den gamle stormetaren som var med oss till Frankrike-Vm en gång i tiden, visade Colmic One Plus-boxen.
Såg ut och kändes ut att vara en box med klass, den höll till och med när jag ställde mig på plattformen med centrerade muskler;-)
Blir högst troligt en beställning och ska gå igenom vad för tillbehör som behövs. Inväntar dock lite åsikter från en farbror i huvudstaden, få se om han behagar svara något på mitt mejl:-)


*****

Jaha, då börjar norska skatteverket jävlas med oss svenskar! Ny regel för i år är tydligen att jobbar man mer än 183 dagar per år så tvångsskrivs man i Norge. Innebär en del förlorade förmåner i Sverige vilket kan leda till ganska stora problem. Få se hur vi kan lösa det på bästa sätt? Kändes inte helt okey när man fick reda på det idag.

*****

Snart dags för pimpel-Sm. Ska bli skoj. Vi ska dra lite abborre på Mälaren redan på fredagen före har vi tänkt. Jaja, vi ska vara utanför området, don´t worry!:-)
Måste ju känna på Mälarabborrarna vad de har för stuns i nackkotorna


Kommentarer
Postat av: Weine

Fin skrylla!

2011-01-25 @ 21:51:35
Postat av: Stange

Väldigt seriöst att träna på fredagen för någon som förmodligen tävlar i arrangörsklasse :D

2011-01-26 @ 06:35:21
Postat av: Mr Pink

Stange - Är alltid seriös:-)Siktar på lagguld och sedan hoppas jag in i det sista på återbud från ett par tre stycken individuellt;-)

2011-01-26 @ 09:50:51
Postat av: Åsa-Nesse

Kunne ha sagt et själver när det gäller mästerskape. Var på Mälarn blir träningslägret? Könne kanske sammanstråla mä Klabbis. Sölle va gött å setta mä dig å Wheatherman ve en redi körvgrillarbrasa å snacka ihop taktika angående kamninga.

2011-01-26 @ 10:03:36
Postat av: Stange

Så ni har ett senior lag med på Sm från ovansiljan

i år igen ?

Fick ni den platsen för förra årets 3.e plats på sm eller gick det bra på dm ?

Då får vi tampas detta år också men jag hoppas att vi kan bjuda på lite mer motstånd detta år.

2011-01-26 @ 11:00:11
Postat av: Roger Järling

Köpt en Colmic One i höstas det bästa inköpet någonsin och det har blivit en del kompletera med stora bordet och du har en station i världsklass.

2011-01-26 @ 13:30:07
Postat av: Mr Pink

Nesse - vi vet inte än var vi ska slå till. Mannen med de snyggaste snorbromsarna ska hjälpa oss till rätta:-)Blir jag, Stefan Gren, Laxtaska m pojk och så Peter J, preliminärt.

Stange - Gratisplats fick vi, bara för vi är så snygga..;-)Kommer inte att låna HällPelles våg i år för provvägning:-)

Rocco - Ja, den utstrålade faktiskt klass. Har du kompletterat upp din så du är nöjd? Har du några tips på prylar till boxen som är bra att ha så är jag tacksam för det...Lätt att glömma något när man bara ser i katalogen

2011-01-26 @ 13:50:27
Postat av: Åsa-Nesse

Sa träffa snorbromsfantomen på sönda på För-sm så vi få la se va han hetter på Å-N

2011-01-27 @ 13:28:47
Postat av: Roger Järling

Nej inga tips! så jag köpte bara dom nödvändiga hållare till keepnet,parasoll,betesbord,TP klykan och det stora bordet det räckte för mig.

2011-01-28 @ 09:33:43
Postat av: Mr Pink

Köpte du till vagnsetet? Om du gjorde, är det bra eller ska man satsa på en frigående vagn?

2011-01-28 @ 09:55:28
Postat av: Åsa-Nesse

Ä dä en sommarstuga eller en husvagn i diskuterar pöjkar?

2011-01-28 @ 10:54:09
Postat av: Roger Järling

Inget vagnset kör bil till platsen!!kör i stockholm nu, nä då jag kör separat vagn

2011-01-28 @ 14:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0