Stort

Jäklar vad skönt att Sverige vinner handbollen mot Kroatien. Nu ska danskarna bara spöa några håriga argentinare så är det klart med semifinal för svenskarna.Perfekt.

*****

Läser en intervju som Zlatan gett. På frågan vem som är den bäste spelaren han mött så är svaret.....Paolo Maldini och i tillägg till det säger Z att Paolo alltid var en hedersman på plan.
Sånt får jag tårar i ögonen av. Paolo Maldini är tveklöst en av de största.

*****

Och ikväll spelar Zlatan och Milan match. Möjligen kommer Cassano att få starta matchen med Zlatan. Det ska till en rejäl härdsmälta om jag ska missa det. Cassano-Zlatan är i mina ögon något som kan bli fullständigt lysande.

*****

http://www.samdodds.com/  Här kan man ju kolla in t-shirtavdelningen:-) Speciellt om man är Liverpoooooolare!!

*****

En lång artikel om Jonas Thern är kul läsning. Kommer inte ihåg att den gode Thern fick ett smeknamn av Paul Gascoigne....."Dogshit" Han är överallt och man blir inte av med honom:-)







Kommentarer
Postat av: Kaj

Jag tror jag skiter i att kolla in t-shirtarna!

2011-01-23 @ 20:22:22
Postat av: Storm

Ja me, Everton rules;-)

Hae't Gött !

2011-01-24 @ 08:24:05
Postat av: Mr Pink

En Kenny Hibbit och en Bob Latchford:-)Vad kunde man vänta sig?:-)

2011-01-24 @ 13:06:44
Postat av: Kaj

Saknar bara Nobby!

2011-01-24 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0