Rudor

Åkte och fiskade ruda den fina kvällen som igår var. Synd bara att inga rudor visade sig:-P Däremot vakade det bäckröding(och möjligen öring) kopiöst mycket. Fick en bäckröding av mindre snitt men nåt av vaken var det skapligt fin fisk som gjorde.
Nästa gång åker jag dit för att fiska bäckrödingarna

Igår blev det några timmar vid bassängerna och årets första dopp. Drog på mig lite solbränna också minsann när jag läste ut boken som jag hade med mig.

Idag dammas tennisracketen av! Det var länge sedan och förhoppningarna är att kroppen håller ihop alla delar. Rocco ställer sig på andra sidan och försöker få tillbaka några av projektilerna;-) Lycka till:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0