Ännu en helg

Jojo, bilskrället förnekar sig inte. Börjat missljuda likt en vingryckt stare när man svänger. Svårlokaliserat.

Men tror det ska kunna lokaliserar mer exakt om kära H får ta ratten och åka runt, runt på en stor parkeringsplats. Jag ligger i utkanten av cirkeln som hon kör och lyssnar, hon får förstås lov att köra så nära mina hörselorgan som möjligt för att det ska fungera. Finns kanske ett visst riskmoment i det här? ;-) Men vafan, lite risker måste man ta:-)

*****

Midsommar är det ju också. Blir till att marinera någon älg tills grillen imorgon. Lagt några skivor i kiwi så de ska bli möra som en liten bebis.....

*****

Fixat iordning lite frågesport tills morgondagen. Hade helst haft tillgång till en projektor men nu får det gå ändå.

*****

Jag kommer ihåg Calimero. Han hade ett äggskal på huvudet.

*****

Imorgon hade jag tankar på att koppla av. Varit alldeles för stressad på slutet....de senaste 10 åren typ:-P


Kommentarer
Postat av: Storm

Om det knackar=drivknuten, annars hjullagret.



Hae't Gött !

2011-06-24 @ 08:44:42
Postat av: Mr Pink

Då är det hjullagret som låter:-P Skorrar som fan.När byter du det?;-)

2011-06-24 @ 10:06:39
Postat av: prippsatan

Glad midsommar på er. Frågesport sa du. Har inte sett inbjudan men måste väl ha kommit bort med posten. Annars förstår jag inte :)

2011-06-24 @ 12:04:47
Postat av: Anonym

2011-06-24 @ 14:18:22
Postat av: Mr Pink

Trevlig midsommar till dig med, Prippjävel:-) Om bara en liten stund har du frågesporten på din mejl:-) Inget fusk och svaren erhålls på mitt mobilnummer:-)

2011-06-24 @ 14:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0