Update

Uppdatering JA! Gjorde jag för ett tag sedan på min telefon vilket utföll så att en hel del telefonnummer försvann rätt ut i rymden. Trodde att jag gjort backup men ibland är tron något som inte ska tro på:-P

Så om Mr Åsa-Nisse himself kunde messa eller ringa mig så skulle jag bli glad:-)

***

Börjar bli väldigt mycket jobb till vårkanten och frampå försommaren. Håller också på att skriva ner förslag till Ungdomens Hus vad vi ska hitta på.
Blir en presentationsrunda hos ungdomarna framöver, både på fritidsstället och skolan antagligen. Så då blir det att kamma luggen propert...:-)

***

Finns tur så kommer århundradets julkort här på bloggen, så småningom. Om det går att få till vill säga. Kan bli något extra.

***

Såg förresten på Facebook på herr Storms sida ett skojigt julkort där tre riktiga pimplare jollrade runt på golvet med lillpojken. Stämningsfyllt fångat. Tills jag kollade en gång extra, då släppte stämningen...inga julmössor, inga bjällerklang. Bara en massa tomtar utan julkläder....

Tjillevipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0