Misantrop

KBT-terapeuter i bylsig halsduk inger inte förtroende utan mina tankar går mer till "Jävla pajas"

Förresten, alla jävlar i bylsig halsduk är pajaser

Terapia bort den jävla åsikten om ni kan

***

Känslig tjej som är kär i en av bönderna i " Bonde söker fru"

" Det är hans val nu"

Ja, vafan trodde du? Att DU skulle få välja? Läs programidén för bövelen!

Att JAG sedan behöver hjälp av en terapeut med bylsig halsduk är numer ställt utom all tvivel då jag uppenbarligen tittar på Bonde söker fru

***

Jägarförbundets representant i Orsa vill bjuda in till dialog

Med de politiska partierna

Han säger att SD redan är med på tåget

Det vill säga NOLLvisionen kring varg

Han bjuder in till dialog

Med de RUMSRENA partierna som han uttrycker sig

Det vill säga

Med de partierna som tycker som han

Jävla pajas!

Ger mig fan på att han springer omkring med en bylsig halsduk också

***

Plattityder

Överallt människor som inte säger någonting annat än INGENTING

Centerpartiets Annie Lööf

Ett praktexempel på en partiledare som bara säger inövade fraser och meningar

Känns inte nytt och fräscht

Som det borde

Fast å andra sidan, finns det någon relevans för Centerpartiet att överhuvudtaget finnas till?

På lokal nivå är de i alla fall ett parti

bestående av vandrande populistiska miljökatastrofer

Att kalla DEM för pajaser

är för lindrigt


***

Och ni idioter som tycker att jag använt samma uttryck för många gånger i den här texten

Det var liksom meningen

Ni förstår

Allt jag gör har en mening



Kommentarer
Postat av: Brutte

Haha - världsklass. Jag har sagt det förr å säger det igen - du borde publiceras!!!

2011-10-07 @ 15:52:03
Postat av: Åsa-Nesse

Klockrent igen-fortsätt slåss med ordet som vapen

2011-10-07 @ 20:34:27
Postat av: Knogen

Jättebravo! Finns väl inget jag vill vederlägga i dina utsvävningar här ovan. Ja, förutom bylsiga halsdukar, som jag personligen tycker är mycket klädsamma, läckert feminina och vackra :-)

2011-10-08 @ 10:41:03
Postat av: Storm

Stopp !



Kom ihåg att han numera är halvt drogad när han skriver ;-) Se bara till Boss att du tar rätt piller för rätt dag ur "burken". Annars var det ganska bra :-)

Hae't Gött !

2011-10-08 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0