New books

Träffade på Björn Hellberg en dag, han hade parkerat sig vid ett bord utanför Mora Bokhandel. Han krängde sin nya bok om sin polis, Sten Wall. Han såg ensam ut så jag passade på att prata lite med honom och köpte boken också, fick den signerad med en "mordlysten" hälsning:-)
Lyckades naturligtvis inte undvika att få med mig några böcker till hem, blev två stycken nya Koontz och så Olle Ljungströms nya inklusive dvd.
Ska försöka skapa tid och njuta av några ord


Kollade in James Franco häromkvällen också. Han satt fast:-) "127 timmar" där han spelar Aron Ralston som fastnade med armen bakom ett klippblock och fick lov att kapa den för att överleva. Ingen höjdare för min del, blev en ganska ointressant upplevelse att se den filmen så den får bara 2 stycken saktmodigt avkapade underarmar.....

Ikväll får det bli lite avskalat blodskvättande....tänkte mig se "Primal".

För den delen  tror jag ingen slår mig på årets tävling, Matchkampen, den 1:a oktober;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0