Borde släppa det här nu

Jojo. Ett jävla rabalder kring småsaker nuförtiden. Är det inte pepparkaksgubbar så är det Disney eller negerbollar.
 
Ska inte harva ner för mycket i de här ämnena men kan inte ni som delar skiten på t ex Facebook bara för någon minut reflektera över det som står, kanske till och med vara lite källkritiska. Ni inbillar väl er inte att det är helt opolitiska personer som startar all skit som ni lyckas dela utan eftertanke?
Eller jo, det gör ni ju. Så pass enkla är ni alltså. Tråkigt.
Någon skrev till och med att det inte finns några rätt eller fel utan människor skulle få tycka vad de ville.
Klart som fan att det finns rätt eller fel! Skulle vi basera livet på människors tyckande skulle det antagligen gå åt helvete fortare än kvickt.
När blev det fult att luta sig mot forskning, vetenskap och kunskap? Ska vi alla göra som Centerpartiet och Eskil Erlandsson i synnerhet och ignorera den empiriska data som forskare tagit fram(exemplet med laxfisket) och istället luta oss mot något sorts allmänt tyckande där obekväma beslut aldrig kan fattas? Fy fan säger jag.
 
Allt det här med Disney med mera är ju också rena hittepå som en del obetänksamma delar. Allt i rasistiska undertoner som går helt förbi för de här människorna. SOM också gärna skriver "Jag är inte rasist MEN....." eller " Nu blir jag väl kallad för rasist MEN....."
 
Vad fan hände med medmänsklighet? Hur fan kunde det bli vi och dem?
 
Ni som känner igen er......Ta en funderare. Eller skit i det och fortsätt bete er som inskränkta hillbillies utan förmåga att tänka ett varv till.
Blir trött och grinig, ännu mer på de rövslickare som inte vågar ta bladet från munnen utan ser något sorts värde i att hålla sig väl med alla jävlar.
 
Å nästa jävel som tar upp att VÅRA traditioner försvinner slår jag hårt i huvudet med ett nyskuret kukpaket från någon rövslickare som jag tröttnat på. Slår hårt och länge.
 
Borde sova nu men här kan ni läsa några välformulerade rader kring det här, välformulerade till skillnad mot de jag skrev härovan.
 
http://carnebro.se/blogg/internet/tintin-pepparkaksgate-och-disney-rena-tomteverkstan/
 
 

Kommentarer
Postat av: Anders Umbro

Det är väl inge fel att tycka vad man vill,om vi lämnar över så du får bestämmamen.Hur ska man hindra folk att tycka något.Tycker att mycket du skriver är konstigt,underligt,bra,rätt och totalt fel.Tycker du har gjort ett bra jobb på slutet Sverigedemokraterna tappar.Tror det skuule vara grymt jobbigt om alla tyckt lika,och för dig!vad skulle du då reta upp dig på,eller skriva om?P-Å

2012-12-18 @ 01:05:07
Postat av: Kenneth

Jaså, P-Å...du har skaffat dig ett alias;-)
1: Ingenstans har jag skrivit eller sagt att människor inte får tycka vad de vill.De får precis som jag tycka vad de vill.
2: Det är bra. Det ska vara konstigt, underligt, bra, rätt och totalt fel.
3: Att SD tappar är positivt.Fler borde inse det
4: Alla kommer aldrig att tycka lika som tur är. Enig där.
5: Vad jag skulle skriva om? Jösses, nu är du naiv. Som jag tolkar dig så menar du att jag inte skulle ha något att skriva om, om det inte fanns saker att reta sig på. Well, då har du helt enkelt inte koll.
6: Tolkar dig också som så att du tycker det är okey att underblåsa rasistiska tendenser i samhället genom att dela allsköns skit på facebook och andra sociala medier, är det korrekt tolkat? Om jag tolkat det rätt blir jag besviken....

2012-12-18 @ 09:31:57
Postat av: Anders Unbro

Ja gillar inte att hänga ut mig på fb,Därför!Rasistiska tendenser!Det är från dag till dag vem eller vilka jag retar upp mig på ena dagen hunden,men jag är inte hundhatare för det,nästa gång tjejen men det går över det också,Är jag i södertälje och jobbar står i masten och ser en nysvensk slå in rutan och ta gpsen,så är jag rasist men det går över när jag får en god Pizza,.Skulle det vara en finne som gjort det skulle jag vara lika mot finnar.

2012-12-18 @ 11:48:58
Postat av: Kenneth

Så vad är problemet? Då tycker du som mig då, en idiot är en idiot oavsett ursprung eller hudfärg. Så har jag alltid hävdat och kommer fortsätta hävda. Människor får rösta på SD om de vill för mig. Men då får de också försöka förstå att rösten är lagd på en ideologi som är sprungen ur nazirörelsen. Thats it. De värnar inte om människor, empati och tolerans är INTE ledorden för dem. Att sen människor ohejdat delar illa dolda budskap med SD-agenda, utan att tänka efter, på Facebook är också en sak som jag önskar de som delar kunde reflektera en liten stund över.

2012-12-18 @ 15:18:13
Postat av: Anders Umbro,

Det är väl inge problem,tänkte bara att jag skulle skriva lite,tyckte att det var lite för få kommentarer,En idiot är alltid en idot,men jag har fel.Jag kan även ändra mig fort,så jag blir en idiot,men det gör då inget.Ser bara möjligheter aldrig problem.

2012-12-18 @ 17:19:57
Postat av: Roger Järling

Sluta vara så arg nu är du inte ute och pimlar något?Ser inga resultat från tävlingar som du ska vinna

2012-12-19 @ 11:14:14
Postat av: Mr Pink

Rocco, jag är väl aldrig arg?;-) Pimpla, det är med de där korta spöna va?:-) Ska väl se om det inte är dags för någon form av pimpeltävling snart, man får skärpa till sig. Själv då? Nu ligger väl isarna överallt så du kanske gjort ett tiotal tävlingar redan?:-)

2012-12-19 @ 11:38:00
Postat av: Anonym

Ja det är dom fast du kör korta även på sommaren Ingen tävling för mig kör bara på sommarn nu trimmas tackel,tafsar

2012-12-19 @ 13:00:04
Postat av: Roger Järling

Det var jag som skrev förra med

2012-12-19 @ 13:01:24
Postat av: Storm

Latmask ;) Hae't Gött !

2012-12-19 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0