Lance

Kan jag få byta min 7 rätt på V75 idag mot samma antal rätt i kvällens Lotto. Ska inte ha nåt emellan
 
Nähä, det fick jag tydligen inte såg jag på dragningen för en stund sedan
 
Skitlotto
 
***
En smula ironiskt kan tyckas, att en av Lance Armstrongs teamläkare hette Del Moral
 
Hursomhelst var ju Lance en fan till cyklist
Han cyklade ju trots allt bättre än alla andra
 
Alla andra nåldynor
 
***
Prippppppppeeeeen
 
Nu lär vi sätta fart i tillverkandet av det vi pratade om
 
Fick några nya uppslag idag
 
Vi kanske skulle sätta oss ner utan rödvin och prata en gång:-)
 
***
 
Lance Armstrong såg man verkligen upp till.
 
Liksom de flesta andra cykelhjältar genom åren
 
Doping är skit förstås
 
***

Kommentarer
Postat av: prippen

Ja, det är fan dax nu. Utan rödvin?? Blir man inte extra kreativ av alkohol? Eller har jag fått det om bakfoten?

2012-12-12 @ 06:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0