Swish

Min kropp ser onekligen ut som ett timglas
Fast tvärtom
 
***
Tror jag har ont i varenda kroppsdel snart
 
Smärtfri, möjligen, endast i de fem första centimetrarna av snorren
 
Sanning att säga så är de centimetrarna också lika med de fem sista centimetrarna
 
***
 
 
Ser att någon bank lanserar en ny banktjänst....Swish heter den visst. Ser inte riktigt det nya då jag sedan länge haft just det på mina bankkonton. Så fort pengarna landat.....Swish!
 
***
 
Nä men vafan! Var på gymmet å låg tillfälligtvis på en bänk.
Plötsligt kommer en kärring och sätter sig på mig!
"OOOPS" hojtar jag till.
Hon hoppar upp och ser vettskrämd ut....sen säger hon
 
"Oj, jag trodde det var stora pilatesbollen"......
 
***
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0