Grillat

Min magsäck känner klaustrofobi
 
Tydligen är det det stora kompakta mörkret som ställer till det
 
Det stora, t j o c k a, mörkret
 
***
 
Se där ja
 
En del SD-anhängare har börjat diskutera kring om det inte var aluminiumrör istället för järnrör
 
och att media ljugit om det
 
Jo, det lindrar ju det faktum att de plockade upp rör för att helt enkelt förbereda brott.
NOT!
 
Är ni totalt saltade i skallen?
 
Vrid fram näsan så får jag banka med aluminiumröret
 
Banka er tillbaks till stenåldern där ni hör hemma
 
***
 
Ibland ser jag på mig själv i spegeln
 
Studerar mitt utseende
 
och
 
hamnar på samma tanke varje gång
 
En kaliber 12 skulle vara till hjälp
 
***
 
Tänker köra rekreation nu en vecka
 
Är ju regerande italiensk champion i armbrytning
 
Åker tillbaka för att sätta mästarbältet på spel
 
De lär inte få det lätt
 
***
 
Har alltid sett på små bebisar som mat
 
Vet inte varför mer än att det möjligen har något med det rosa skinnet att göra
 
Kan vara en störning jag har
 
Eller inte
 
Grillat tror jag vore bäst
 
***
 
Nu ska jag vara helt seriös
 
...
...
...
 
***
 
Nu börjar det bli dags att knyta sig. Kollade en film ikväll, "Famished" Utspelar sig på 1840-talet och ett sällskap försöker ta sig till Kalifornien genom att ta en genväg över bergen, en ödesdiger genväg. Vinter, kallt och väldigt dåligt med mat innebär....ehh....att matproblemen måste lösas.
Och vad passar då bättre än någon som står dig nära;-)
 
Nä, det var inget att se. Ganska seg och en dålig film
 
Annars är det ju alltid "Homeland" på måndagar. Det ser man alltid framemot
En del har ju laddat ner skiten vad jag förstått och ligger några avsnitt före(liksom med Walking Dead) men jag tänker kämpa på med en veckas mellanrum:-)
 
Fast nu blir det ju lite problems när man drar till Italien
Men det funkar väl med Play, gissar jag.
 
På onsdag ska jag först in på magnetröntgen av ryggen
Få se vad den talar om
Vore ju bra om den talade om vad det är jag har problem med
 
Fast då får de förstås röntga betydligt högre upp
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0