Jag är för ett diktatoriskt och subjektivt parti som vill utrota idioter

Tappade i ett ögonblick 0,8 kg i vikt
 
Storrakning och som bonus ser jag flera dagar yngre ut
 
Förresten, reviderar viktförlusten till 1,7 kg
 
Rakade röven också
 
***
 
Att några riksstollar beväpnar sig med järnrör en sen natt i Stockholm och sen tar timeout
 
är ju också ett väg att gå
 
Andra käkade en Toblerone och fick avgå
 
Det slår olika
 
***
"Det här är vårt land, inte ditt"
 
Det är mycket SD över det
 
och ännu mer SS
 
för er som minns
 
***
 
Att fläka upp säckiga, bylsiga, kadaver för att söka livets mening
 
har onekligen något av en spirituell känsla över sig
 
***
 
Jodå, man vet att man har en liten dingadong när flickvännen säger åt en att slå den i slidväggarna lite så att hon ska veta att man är inne
 
Knackeliknack
 
***
 
Att hänga sig i för tunt rep kan vara förödande
 
Nu är jag sjukskriven för två stukade anklar
 
Sug på den
 
***
 
"Han har inte gjort MIG något"
 
Det är en mening som förföljer mitt mörka sinnelag
 
Det var en figur som sa så åt mig en gång för några år sedan gällande ytterligare en figur som jag högt och ljudligt idiotförklarade för all framtid
 
"Han har inte gjort MIG något"
 
Nu har riksidioten ännu en gång lyckats att söndra
 
"Han har inte gjort MIG något"
 
Nä...just det. Tänk, det har inte Hitler heller, JUBELÅSNA!
 
Min slutsats är som alltid
 
Det finns fler idioter än vad som borde vara lagligt
 
***
 
Tänk att de gråa hårstråna tenderar att bli fler även över bringan
 
Åldern har blivit hög
 
Försöker räkna och det är då jag ser
 
Det är inte grått
 
Det är mögel
 
***
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0