Tidpunkt....

Tidpunkten börjar närma sig. Dags för de inledande omgångarna i vad som ska ligga till grund för att kora den vassaste allmänbildningen.
Föga överraskande ser jag mig idag som självklar favorit. Möjligen mest beroende på den utstuderat glammiga klädseln, den förföriskt hänförande väldoften och främst den aura av potent kunskap som omgärdar min välproportionerade kropp.
Åsynen av mig kommer att få mina motståndare att darra långt ner i de fundament som deras ostabila mentala tillstånd vilar på.
Med vacklande blick och flukturerande psyken ska de försöka kväsa fram svar som de inte har en aning om.....men som min egen höga person naturligtvis sett till att tillskansa sig under livets kunskapsresa. Till exempel....de här svaren
 
Warner Oland
Jonesey
Aritmetisk summa
14 april 1912
Méninx
 
Om de på något vis ändå skulle lyckas ikväll och parkettgolvet hoppar upp och slår vettet ur mitt ansikte så har jag förberett den eventuella förlusten. Mina hälar kommer vagga fritt 2 dm från golvet. Tjillevipp! Men jag går för seeeeger förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0