Att ta rätt beslut

Där ser man. Ligger med benet i högläge...även om det var problem ett tag innan kärestan sa att knät skulle vara högre än HJÄRTAT........och inte magen som jag försökte med.
 
Opererat knät idag och fick mig en skön sovstund under narkosen. Det slipades till nån fransig yta inne i knät så nu är det väl bara att de hållna tummarna gör sitt och det blir bra.
Käker bl a diklofenakpiller nu,alltså inflammationshämmande. Måste vara en smula förvirrande för diklofenakpillret att beträda arenan MIN KROPP......Jag menar, var fan tar jag vägen liksom.....armbågarna...axeln...nyopererade knät eller kanske hälsenorna?
Blir litegrann som en centerpartist,eller föralldel någon Allianshaverist, som funderar över miljö/klimatfrågan........de   uppträder ju också förvirrat ......MEN är helt övertygad om att diklofenaken,till skillnad mot de andra, kommer visa beslutsamhet OCH till och med ta rätt beslut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0