Kropparnas kropp

Så fick man äntligen en måndag i hemmets lugna hörn av världen. Jobbat som en tok med dryga 90 timmar från måndag till söndag. Landade söndagkväll hemma efter nästan 12 timmar i bil. 12 timmars plåga för min rygg.
 
Har sökt läkare nu med orden " Ont i hela kroppen med domningar i benet" Som om det skulle vara nåt nytt. Få se när de har tid att ta sig en titt på kropparnas kropp. De lär ju se till att vara två, tror inte en orkar ta sig runt mig med tanke på min väl tilltagna rondör. Bättre med en för baksidan och en för framsidan
 
Har jobbat med fiberkommunikationen i Europas längsta bilvägtunnel under vatten som ligger i Haugesund, Norge. Härlig kombo där med Europas längsta vägtunnel och Europas fetaste gubbtjyv på samma gång.
 
Nåja, är sliten som sagt. Nästa vecka blir det också operation av ett knä. Enkel titthålsoperation bara så inte så lång konvalescens på den. Ska operera det högra men blir nog snart det vänstra också då det är sämre:-P
 
Har iaf några planer och en av dem är att hitta is:-) Nu hade jag chansen att stappla ut på is när vi åkte hem igår över fjällen men man ville bara hem och gå på is utan pimpelspö är ju ingen vits. Men det verkar ju vara lite för varmt än men kanske det kan slå till snart på höjderna.
Pimpelgrejorna ska trimmas åtminstone och misstänker att allt inte gjordes iordning för att vara klart till säsongsstart när grejorna ställdes in i våras...........precis som alla gånger förut:-P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att göra dig nervös, men det var en "enkel titthåsoperation" den dom gjorde på min blindtarm, och du vet ju hur det slutade ;)

2012-10-16 @ 11:28:55
Postat av: prippen

Och det var jag som var anonym :) men det förstod du nog

2012-10-16 @ 12:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0