Just det ja....

Känner mig lite förkyld så jag bad kärestan om hon inte kunde "VAGGA" imorgon.
 
Men nej, det sket sig. Inte ville hon ägna sig åt vård av gammal gubbe.
 
***
 
Tänk att de gråa hårstråna tenderar att bli fler även över bringan. 
Åldern har blivit hög. 
Försöker räkna de gråa håren och det är då jag ser.Det är inte grått. 
Det är mögel
 
 
***
 
Fick klagomål. Från min mage. Den känner av mer och mer av s k utomkroppsliga upplevelser.
Viss förståelse för det då den befinner sig så långt från kroppen att ungarna numer får plocka ur navelludden då jag själv inte längre når
 
***
 
Se där tre skämt om mig själv.
 
Inte fan var det så kul
 
Å inte blir det roligare av att det inte ens är skämt
 
Det enda som är skämt är väl jag
 
Börjat lukta lik 
 
***
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0